اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منصوری:

دیدار برابر ذوب‌آهن در معادلات جدول تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: تمام مسابقات باقیمانده برای مس از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و دیدار برابر ذوب آهن نقش ثاثیرگذاری در معادلات انتهای جدول دارد.

دیدار برابر ذوب‌آهن در معادلات جدول تاثیرگذار است

حسین منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار حساس تیمش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: تمام مسابقات باقیمانده برای مس از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و دیدار برابر ذوب آهن نقش ثاثیرگذاری در معادلات انتهای جدول دارد.

وی افزود: بازیکنان ما برای کسب سه امتیاز راهی این دیدار می‌شوند و با توجه به شرایط تیم در جدول مسابقات بازیکنان ما برای پیروزی در این مسابقه به بازی انتحاری روی می‌آورند.

مدیرعامل مس سرچشمه خاطرنشان کرد: تمرینات خوب و منسجمی را برای حضور موفقیت‌آمیز در این بازی پشت سر گذاشته‌ایم، امیدوارم بازیکنان و اعضای کادر فنی با آگاهی در زمینه حساسیت و شرایط تیم در این بازی یکی از بهترین و کم‌نقص‌ترین بازی‌های این فصل خود را به نمایش بگذارند.

منصوری در زمینه اتفاقات بازی مس سرچشمه و صبای قم بیان داشت: داور مسابقه با قضاوت ضعیف و بحث برانگیزش نتیجه این دیدار را مشخص کرد و به نظر من کمیته داوران در این زمینه مقصر ردیف اول است، زیرا وقتی دو تیم صدر و انتهای جدولی با یکدیگر بازی دارند، این کمیته باید یک داور درجه اول کشور را مأمور قضاوت این بازی کند.

مدیرعامل مس سرچشمه تصریح کرد: در هر صورت این اتفاقات همه به زیان فوتبال کشور است، اما با توجه به شرایط جدول به عقیده من مس سرچشمه با توجه به مسابقات حساسی که در هفته‌های پایانی لیگ برابر تیم‌های صدر جدولی دارد، نقش مستقیمی در تعیین تیم‌های نخست و آسیایی این فصل لیگ دارد و کمیته داوران باید برای مسابقات این تیم از داوران زبده کشور استفاده کند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول