اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان

فرنگی‌کاران مازندران در مسابقات قهرمانی کشور مدال برنز کسب کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از کسب سه مدال برنز توسط کشتی‌گیران فرنگی‌کار مازندران در رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در شیراز خبر داد.

فرنگی‌کاران مازندران در مسابقات قهرمانی کشور مدال برنز کسب کردند

غلامرضا نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام(ره) را داشته است، کشتی‌گیران مازندرانی موفق به کسب سه مدال برنز شدند.

وی بیان داشت: در این مسابقات که با میزبانی شیراز به مدت دو روز برگزار شده بود بیش از 200 کشتی‌گیر از 28 استان با هم رقابت کردند.

نوری‌زاده گفت: افشین اسلامی در وزن 66 کیلوگرم، هادی حسن‌نژاد در 84 کیلوگرم و ابراهیم صادقی در 96 کیلوگرم به عنوان سه مازندرانی موفق به کسب سهمیه و مدال برنز این رقابت‌ها شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر مستقیم کادر فنی و فدراسیون کشتی برگزار شد که در نهایت نفرات برتر اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به همراه سه کشتی‌گیر مازندرانی روز‌های ششم تا هشتم اسفند در مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی یادگار امام (ره) که در شهر مقدس قم برگزار می‌شود در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور می‌یابند.

نوری‌زاده در پایان سطح کیفی این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: این دوره از مسابقات که در غیاب ملی‌پوشان اصلی برگزار شده بود کشتی‌گیران خوب و با انگیزه از سراسر استان‌های کشور برای کسب مدال معرفی و شناسایی خود به کادر فنی تیم ملی حضور داشتند.

این مسابقات 14 بهمن در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول