اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

سوریه خط مقدم و پایگاه حزب‏الله است/ایران دخالتی در امور سایر کشورها ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: برخی ما را محکوم می‏کنند که چرا در امور سوریه دخالت می‏کنید؛ در حالی که آنجا خط مقدم و پایگاه دفاتر حزب‏الله است.

سوریه خط مقدم و پایگاه حزب‏الله است/ایران دخالتی در امور سایر کشورها ندارد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفرعلی براتلو عصر امروز در نشستی در بخش مرکزی تهران که با شرکت امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران و دیگر مسئولان محلی در بومهن برگزار شد، اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی از راه‏اندازی جنگ 33 روزه حمله به مرزهای ایران بود.

وی ادامه داد: حزب‏الله که گفته می‏شود مولود انقلاب اسلامی است و از وجود یک پادگان برای تمرکز قوای خود برخوردار نبوده، در مقابل ارتش این رژیم غاصب ایستاد و آن را زمین‏گیر کرد.

براتلو اضافه کرد: آن قوای نظامی پرمدعا و متصل به استکبار جهانی در قبال یک گروه چریکی نتوانست پیروز شود؛ حال چگونه می‏توان غلبه جهان سلطه بر ایران اسلامی را باور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در قیاسی بین حقوق بشر در ایران و سایر کشورهای جهان گفت: ماموران امنیتی ایالات متحده در قیام ضد سرمایه‏داری وال استریت بی‏رحمانه بر مردم خود تاختند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، سران کشورهای غربی مدعی حقوق بشر در دهه‏های متوالی پیرامون حکومت با سرنیزه حکام خودکامه ملل مختلف در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا سکوت اختیار کردند.

براتلو اضافه کرد: کشوری مانند عربستان سعودی که در آن هیچ‏گونه نشانه‏ای از دموکراسی دیده نمی‏شود و زنان در آن علاوه بر حق رای از ابتدایی‏ترین حقوق خود مانند تحصیل و رانندگی نیز محروم هستند، هیچ‏گاه روی قطعنامه‏های بین‏المللی را به خود ندیده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: عربستان سعودی به طور رسمی به خاک بحرین یورش برده و ضمن تجاوز به تمامیت ارضی این کشور، مردم آن سرزمین را به خاک و خون می‏کشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول