اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

شعله‌ور شدن آتش تحریم‌ها ظرفیت‌ خودکفایی ایران را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: شعله‌ور شدن آتش تحریم‌ها ظرفیت‌های خودکفایی در کشور را افزایش می‌دهد.

شعله‌ور شدن آتش تحریم‌ها ظرفیت‌ خودکفایی ایران را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی عصر امروز در گردهمایی با عنوان روزهای انقلاب در جمع دانش‌‌آموزان اردکانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقش موثر و بسزایی در جهان کنونی دارد و دنیا تمام محاسبات خود را بر اساس مواضع و سیاست‌های ایران تنظیم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با به کارگیری مهره‌های خود در داخل کشور و فریب حاکمان خائن کشورهای منطقه می‌خواهد انقلاب اسلامی را مهار کند.

کمالی تحریم‌های آمریکا و اروپا را مایه مباهات و عزت مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت: هر بار که آتش تحریم‌ها شعله‌ور و فشارها بیشتر می‌شود ظرفیت های موجود برای خودکفایی افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در بحث هسته‌ای پیشرفت‌های چشمگیری رخ داده و این پیشرفت مرهون استکبارستیزی، شجاعت و روحیه انقلابی مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

کمالی با بیان اینکه جوان ایرانی باید ضمن کسب جایگاه‌های علمی، بصیرت لازم را داشته باشد، تاکید کرد: اگر جوانان از نقشه‌ها و برنامه‌های شوم دشمن در حوزه جنگ نرم آگاه باشند، آنگاه می‌توانند برای در امان ماندن از آسیب‌ها و حفظ کشور راه درست و اصولی را در پیش بگیرند.

فرماندار اردکان با بیان شمه‌ای از تاریخچه شکل‌گیری نهضت آزادی خاطرنشان کرد: تلاش مردم و ملی مذهبی‌ها در 28 مردادماه 1328 به علت عدم همکاری سیاسیون با روحانیت به شکست منتهی شد.

کمالی با بیان اینکه نهضت آزادی‌ها می‌خواستند کشور را به غرب و شرق وابسته کنند، اضافه کرد: این گروه با حیله، خود را انقلابی جا زده بودند و حضرت امام (ره) نیز ابتدا می‌خواست با قرار گرفتن آنان در موج انقلاب هدایتشان کند.

وی تصریح کرد: خیانت‌های لحظه به لحظه نهضت آزادی‌ها در جریان جنگ تحمیلی از اذهان مردم ایران فراموش نخواهد شد.

کمالی همچنین به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس برای دانش‌آموزان پرداخت و برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان را تشریح کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول