اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب قائمشهر:

حجم مخازن ذخیره آب شرب در قائمشهر 46 هزار متر مکعب است

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهرستان قائمشهر گفت: حجم مخازن ذخیره آب شرب در شهرستان قائمشهر 46 هزار و 500 متر مکعب است.

حجم مخازن ذخیره آب شرب در قائمشهر 46 هزار متر مکعب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمد الیاسی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح حفر و تجهیز چاه آب شرب در مناطق کفشگرکلا و عبور اسکندرکلای قائمشهر جمعیت زیر پوشش امور آب و فاضلاب منطقه قائمشهر را در سال 89، 90 هزار و 801 نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به 33 حلقه چاه آب آشامیدنی موجود در شهرستان قائمشهر افزود: میزان آب قابل بهره‌برداری از این تعداد چاه یک هزار و 264 لیتر در ثانیه است که 22 حلقه آن در قائمشهر با 873 لیتر در ثانیه و 11 حلقه در کیاکلا با 491 لیتر در ثانیه به بهره برداری رسید.

الیاسی جدول شبکه آب آشامیدنی منطقه قائمشهر را به مقدار 592.6 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: از این میزان 550.34 کیلومتر در قائمشهر و باقی در بخش کیاکلا وجود دارد.

مدیر آب و فاضلاب قائمشهر با اشاره به حجم مخزن ذخیره آب شرب شهرستان قائمشهر به میزان 46 هزار و 500متر مکعب، حجم مخزن ذخیره آب شرب قائمشهر را، 35هزار و 500 متر مکعب و در کیاکلا به میزان 11 هزار متر مکعب ذکر کرد و گفت: برای جبران کمبود آب شهر قائمشهر، نسبت به خرید دو قطعه زمین برای حفر چاه اقدام شد که عملیات تجهیز یک حلقه چاه در سال جاری در دست اجرا است.

الیاسی طول خط انتقال آب شرب منطقه قائمشهر را 50 کیلومتر شامل 20.6 کیلومتر در قائمشهر و 29.4 کیلومتر در کیاکلا عنوان کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول