اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

چشم ملت‌های آزادی‌خواه منطقه به انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه شهرکرد قیام‌های صورت گرفته در دیگر کشورهای مسلمان منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: چشم همه ملت‌های آزادی‌خواه منطقه به انقلاب اسلامی ایران است.

چشم ملت‌های آزادی‌خواه منطقه به انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد قدرتی بعدازظهر در مراسم برگزاری یادواره 23 شهید دهستان جوانمردی لردگان، اظهار داشت: اطاعت از ولی‎فقیه مهم‌ترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام بر سپاه کفر است.

وی با اشاره به بازتاب نتیجه خون شهدا در سراسر جهان، افزود: خیزش‌های اسلامی مردم حق‌طلب در سراسر دنیا نشات گرفته از انقلاب اسلامی و مجاهدت رزمندگان این آب و خاک است.

به گفته قدرتی بصیرت بالای ملت مسلمان ایران سبب پیروزی‌های مکرر حکومت اسلامی بر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، ایثار و از جان خودگذشتگی رزمندگان را بزرگترین عبادت دانست و گفت: رزمندگان این مرز و بوم برای احیای ارزش‌های اسلامی و دفاع از حریم ولایت از جان شیرین خود گذشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه شهرکرد انقلاب اسلامی ایران و بیداری ملت ایران را باعث بیدار شدن ملت‌ها در دیگر کشورهای مسلمان دانست و گفت: حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ایران همه ملت‌های آزاده را بیدار کرد و انقلاب دیگر کشورهای مسلمان نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

قدرتی دهه فجر را دهه بیداری دانست و گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ملت آگاه و بیدار ایران عطا کرد و امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر انقلاب‌های بزرگی در کشورهای مسلمان منطقه در حال شکل‌گیری است که نشان از بیداری ملت‌ها و الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران است.

وی نداشتن پشتوانه مردمی را باعث فرو ریختن حکومت‌های دیکتاتور دانست و افزود: مردم ایران چون خود این انقلاب را به وجود آورده‌اند و خون شهدای زیادی به پای این انقلاب ریخته‌اند، امروز در تثبیت و استحکام انقلاب اسلامی بیش از گذشته تلاش می‌کنند و مردم ایران در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عشق ورزیده و با تمام وجود از مقام عظمای ولایت حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول