اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی کردستان خبر داد

صدور کارت‌های هوشمند معافیت در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از جایگزین شدن کارت‌های هوشمند به جای کارت‌های قدیمی معافیت در این استان خبر داد.

صدور کارت‌های هوشمند معافیت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدتقی احمدوند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج با بیان اینکه این اقدام با توجه به مشکلاتی که کارت‌های قدیمی داشتند صورت می‌گیرد، اظهار داشت: بر اساس این طرح تمام کارت‌های معافیت قدیمی در مدت زمان تعیین شده در سطح استان تعویض خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: دارندگان این کارت‌ها می‌توانند با حضور در تاریخ‌های تعیین شده در دفاتر پلیس +10 مدارک خود را تکمیل و تشکیل پرونده دهند تا نسبت به تعویض کارت‌هایشان اقدام شود.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه کارت‌های معافیت قدیمی دارای مشکلاتی بودند، تصریح کرد: با توجه به اینکه استعلام این کارت‌ها تنها در استانی که صادر شده‌اند، امکان‌پذیر است، این کار مشکلاتی از جمله صرف وقت و هزینه برای مراجعین و سازمان به وجود می‌آورد که با صدور کارت‌های هوشمند این مشکل برطرف می‌شود.

 

احمدوند افزود: با تعویض این کارت‌ها به کارت‌های هوشمند مراجعین با مراجعه به سازمان‌های نظام وظیفه در سراسر کشور می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن استعلام و تائیدیه کارت خود را دریافت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح مدت زمان خاصی تعریف شده است که بعد از پایان آن دارندگان این کارت‌ها نمی‌توانند نسبت به تعویض کارت‌های خود اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: بعد از پایان تاریخ‌های معین شده،‌ کارت‌های قدیمی از درجه اعتبار ساقط خواهند شد، مگر اینکه در مراحل تعویض باشند.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه به تاریخ‌های اجرای این طرح با توجه به سال‌های صدور آن اشاره کرد و گفت: دارندگان کارت‌های معافیتی که کارت‌هایشان در سال‌های 80 تا سال87 صادر شده‌ است، فرصت دارند از تاریخ دهم بهمن ماه 1390 تا دهم اسفند ماه 1390 به دفاتر پلیس + 10 مراجعه و با تکمیل مدارک خود نسبت به تعویض کارت‌هایشان اقدام کنند.

 

احمدوند تصریح کرد: دارندگان کارت‌های معافیت سال‌های 1370 تا 1379 نیز می‌توانند از تاریخ دهم اسفند ماه 1390 تا دهم فروردین ماه 1391 با مراجعه به این دفاتر در سراسر استان نسبت به تعویض کارت‌هایشان اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد:‌ دارندگان کارت‌های معافیتی که در سال‌های1360 تا 1369 صادر شده‌اند، نیز می‌توانند از دهم فروردین ماه 91 تا دهم اردیبهشت ماه 91 برای تعویض کارت‌های خود اقدام کنند.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: زمان تعویض سایر کارت‌ها هنوز ابلاغ نشده و در صورت اعلام به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

احمدوند در پایان دسترسی آسان به آمار معافیت‌ها را از دیگر ویژگی‌های اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: امکان جعل کارت‌های معافیت با اجرای این طرح نیز به صفر می‌رسد.

 

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول