اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

خانه‌های فرهنگ دیجیتال در اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر خانه‌های فرهنگ دیجیتال بیله‌سوار، پارس‌‌آباد، خلخال، نمین و مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل به بهره‌برداری رسید.

خانه‌های فرهنگ دیجیتال در اردبیل افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز به همین مناسبت برگزار شد، مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل اظهار داشت: فرهنگ هر جامعه والاترین عنصری است که در موجودیت هر جامعه دخالت دارد بنابراین ما نیز باید برای رسیدن به جایگاه‌‌های برتر فرهنگی همسو با علم دنیا حرکت کنیم.

محسن دیندار با اشاره به اینکه افتتاح خانه‌های فرهنگ دیجیتال می‌تواند جوانان ما را همسو با علم روز پیش ببرد، افزود: ابزارهای اطلاع‌رسانی مهمترین ابزارهای تعامل در دنیای امروز است که غفلت از این ابزارها می‌تواند عقب‌ماندگی‌های فرهنگی را برای جامعه ما به وجود آورد.

وی به اهداف راه‌اندازی شبکه ملی فرهنگ و مراکز فرهنگی دیجیتال اشاره کرد و ابراز داشت: ارتقای فرهنگ عمومی کاربری رسانه‌ها و محصولات فرهنگی دیجیتال با رویکرد ترویج استفاده سالم و مفید و پرهیز از رفتارها و محتوای ناهنجار در فضای دیجیتال، کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، هدایت و جهت‌دهی پایش، پدید آوردن انتشار، کاربری رسانه‌ها، توسعه توانمندی‌های ملی به ویژه سرمایه انسانی، در زمینه بهره‌گیری از فناوری اطلاعاتی و ارتباطی به منظور پدید آوردن انتشار، تکثیر، عرضه و اجرای آثار و کاهش شکاف برخورداری مناطق مختلف کشور از امکانات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای از مهم‌ترین اهداف این شبکه‌هاست.

این مسئول در ادامه سخنان خود به خدمات قابل ارائه در مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل اشاره کرد و گفت: نرم‌افزارهای رایانه‌ای، اینترنت پاک، بازی‌های یارانه‌ای، محتوای همراه، خدمات الکترونیک، آموزش، کارگاه تخصصی تولید رسانه‌های دیجیتال و ابزارهای پیشرفته تولید رسانه‌های دیجیتال از جمله این خدمات در مجتمع فرهنگی دیجیتالی اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم خانه فرهنگ چهار شهرستان بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال و نمین و مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل افتتاح شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول