اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌انگشترهای برنجی و اخلال در اقتصاد

انتقاد استاندار هرمزگان از تداوم افزایش قیمت‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان ضمن انتقاد از تداوم افزایش قیمت‌ها در بازار این استان، حوادث اخیر در اقتصاد کشور را غیرمعمول توصیف و گفت: برخی‌ها با انگشترهای برنجی ‌(مهرهای برنجی) پای چک‌هایی را امضا و به بازار روانه و وعده فروپاشی اقتصاد کشور را می‌دهند.

انتقاد استاندار هرمزگان از تداوم افزایش قیمت‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار هرمزگان با بیان اینکه نخستین ویژگی انقلاب ایران،‌ اسلامی بودن و اتکا آن به پشتوانه مردمی است، اظهار داشت: کمتر انقلاب‌هایی دیده می‌شوند که از این حجم از حمایت‌های مردمی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه اسلامی بودن و اتکا به پشتوانه مردمی دو اصل مهم در انقلاب اسلامی مردم ایران است، افزود: سومین ویژگی انقلاب عدم وابستگی آن به قدرت‌های استکباری است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مباحث اقتصادی، افزود: در چند روز گذشته تغییراتی در حوزه ارزی و اقتصاد رخ داد که تاثیراتی نیز بر بازار گذاشته است.

عزیزی افزود: برای بنده قابل قبول نیست که گفته‌هایی را مبنی بر کنترل بازار استان به نحو مناسب توسط دستگاه‌های مربوطه قبول کنم چرا که قیمت‌هایی که امروز از بازار به طور میدانی گرفته‌ام با قیمت‌های ارائه شده از سوی سازمان مربوطه فرق دارد و باید در این راستا تصمیمی کاربردی گرفته شود.

وی با بیان اینکه «حوادث اخیر در اقتصاد» را عادی نمی‌بیند، به سخنان رئیس جمهور در این راستا اشاره و افزود: اینکه فردی می‌آید و طی این روزها 17 میلیارد تومان سکه می‌خرد و یا اینکه شخصی دیگر با انگشتر برنجی و یا مهر برنجی پای چک‌هایش را مهر می‌کند و می‌گوید که چند ماه دیگر بازار اقتصاد ایران از هم می‌پاشد،‌ مباحثی است که نشان از ایجاد اختلال در بازار از طرف ناخیرخواهان دارد.

عزیزی ادامه داد: به نظر من ارتباطی بین قیمت برنج و ماکارونی با افزایش ارز وجود ندارد چرا که معتقدم می‌توان کنترل‌های لازم را انجام داد.

یادآور می‌شود سخنان استاندار هرمزگان به نحوی در واکنش به سخنان سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت هرمزگان بود که در مورد کنترل بازار و کاهش قیمت‌ها گزارشی را در مورد عملکرد نظارتی و کنترل قیمت‌ها ارائه داد.

انتهای پیام/ش‌20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول