اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز صندلی‌های ورزشگاه هر هفته تعویض می‌شوند

صندلی‌های ورزشگاه آبادان 20 سال سالم ماندند

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در حالیکه در تبریز شاهد شکستن هفتگی صندلی‌های ورزشگاه توسط تماشاگران هستیم در ورزشگاه تختی آبادان صندلی‌ها 20 سال سالم مانده‌اند.

صندلی‌های ورزشگاه آبادان 20 سال سالم ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس در آبادان علیرضا خلیلی‌نیا در نشست خبری بعد از مسابقه دو تیم نفت آبادان و ملوان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داور بازی امروز تیم ما، با سوت‌های بی‌مورد خود باعث عصبی شدن بازیکنان صنعت نفت شد.

وی  پس از شکست 2 بر یک خانگی نفت آبادان برابر ملوان افزود: متاسفانه افراد فاسد و دلال به فوتبال رسوخ کرده‌اند، ای کاش رسانه ملی به جای این همه بها دادن به مجموعه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، به تیم‌های دیگر هم نگاهی می‌کرد.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: در برنامه 90 مدام به پنالتی تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال پرداختند اما به ما که مظلوم هستیم و مردم محروم منطقه‌مان  با کمترین امکانات در ورزشگاه حاضر می‌شوند هیچ توجهی نمی‌شود.

وی با انتقاد از رسیدگی نکردن مسئولان آبادانی در خصوص مشکلات تیم صنعت نفت ادامه داد: نمایندگان تبریز قصد داشتند به خاطر یک پنالتی وزیر ورزش را استیضاح کنند.

خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: از نمایندگان آبادان می‌خواهیم آنها نیز پیگیر مشکلات داوری در هفته‌های اخیر علیه تیم ما باشند.

وی در ادامه با اشاره به فرهنگ بالای هواداران تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: در 20 سال گذشته یک صندلی هم در ورزشگاه تختی آبادان کنده نشده است، اما در تبریز بصورت هفتگی صندلی‌ها توسط تماشاگران شکسته و دوباره تعویض می‌شوند.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون اضافه کرد: در بازی مقابل فجر سپاسی در حالیکه تماشاگران حریف انواع اهانت‌ها را نسبت به مردم آبادان استفاده کردند، باشگاه صنعت نفت آبادان جریمه مالی شد.

 خلیلی‌نیا تاکید کرد: امروز در دربی شمال و جنوب داوری را برای ما انتخاب کردند که کسب تجربه کند، می‌دانم افرادی سالمی در فدراسیون و کمیته داوران حضور دارند اما باید دقت بیشتری در انتخاب داوران شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول