اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقر و کلیایی:

اتحاد و همدلی برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقر و کلیایی گفت: امروز دشمن در صدد ایجاد فاصله بین جوانان، ولایت و فرهنگ شهادت است و هر جا که اتحاد و همدلی وجود داشته توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شده است.

اتحاد و همدلی برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنقر، غلامرضا حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای هنرمند سنقر و کلیایی پیشرفت‌های علمی و پژوهشی دانشمندان ایرانی را به برکت رهنمودهای امام راحل، اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و از خود گذشتگی‌های جوانان برگرفته از خط سرخ امام حسین (ع) دانست.

بر اساس گزارش فرمانداری سنقر و کلیایی وی افزود: امروز وظیفه ما این است که ایثار و فداکاری شهدا را زنده نگه داریم و اجازه ندهیم بین جوانان و شهدا فاصله ایجاد شود.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب اسلامی توطئه‌ها و برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار دادند و امروز تمام استکبار جهانی علیه ایران اسلامی متحد شده تا رابطه بین ملت و ولایت را قطع کند.

وی حضور پرشور مردم را در 2 رویداد بزرگ پیش‌رو مورد تاکید قرار داد و گفت: ملت مسلمان ایران با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند‌ماه، تجدید پیمان خود را با آرمان‌های امام (ره) و شهیدان اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول