اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره بزرگ هنرهای تجسمی بانوان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: نخستین جشنواره هنرهای تجسمی ویژه بانوان در شهرستان سلماس برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره بزرگ هنرهای تجسمی بانوان
رامین وهابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین جشنواره هنرهای تجسمی ویژه بانوان با عنوان میثاق با ولایت در شهرستان سلماس برگزار و برگزیدگان این جشنواره در مراسم ویژه‌ای تجلیل می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگ و هنر در قالب کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان توسط مسئولان  دستگاه‌های فرهنگی اعم از برنامه‌های داخلی و عمومی پیش‌بینی و تدارک دیده شده است که در طول این ایام مبارک برگزار می‌شود.

وهابی ادامه داد: برگزاری جشن دهه فجر توسط هیئت امنای کلیسای خسروآباد و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های هنری و برپایی جشن به مناسبت هفته وحدت در محل موسسات قرآن و عترت شهرستان همچنین نمایشگاه کتاب و آثار هنری جوانان و نوجوانان بخشی از برنامه‌های دهه فجر این کمیته است.

وی افزود: اجرای عمومی نمایش در دو سالن شهرو تجلیل از خانواده شهدا برگزاری جشن انقلاب و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) بخش دیگری از برنامه‌های کمیته فرهنگی هنری و اقلیت‌های دینی شهرستان سلماس را تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به اهداف و وظایف این اداره گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله دستگاه‌های فرهنگی و اجرای شهرستان است که با اولویت‌بندی وظایف و تکالیف خود و در راستای تحقق خدمت‌رسانی بیشتر و توجه به فرهنگ و هنر جامعه (رواج فرهنگ وهنر اسلامی و ایرانی) توانسته است شاخص‌های کمی و کیفی خود را تا حدود زیادی ارتقا بخشد.

به گفته این مسئول این رویکرد به ویژه در سال‌های بعد هم با اهتمام بیشتری مد نظر خواهد بود البته نقاط ضعف و قوت وجود دارد که بیشتر به رفع نقاط ضعف خواهیم پرداخت و نقاط قوت را حفظ و تقویت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اعتلا بخشیدن به معرفت و بصیرت دینی براساس تعلیم قرآن و مکتب اهل بیت (ع) با استوار نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی در اندیشه و عمل و زنده و نمایان نگه داشتن اندیشه دینی و سیاسی حضرت امام (ره) و زنده نگه داشتن آن به عنوان یک معیار اساسی در تمام سیاستگزاری‌ها و تلاش در راستای تقویت ملی مبتنی بر اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش در راستای رشد آگاهی در باب تاریخ، فرهنگ، تمدن و هنر اسلامی ایرانی بخشی از اهداف ما است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول