اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس بیان کرد

شناسایی دست دشمنان در آشفته بازار سکه و ارز ایران

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دخالت‌های دشمنان داخلی و خارجی در آشفته بازار اخیر سکه و ارز ایران را شناسایی کرده‌اند که برنامه دشمنان مأیوس کردن مردم با هدف عدم حضور مردم در انتخابات است.

شناسایی دست دشمنان در آشفته بازار سکه و ارز ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان طبس که به مناسبت دهه فجر انجام شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تقدیر از افراد و نهادهایی که در برنامه‌ریزی این دهه در طبس تلاش کرده‌اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود که همه عالم را فرا گرفت و روز به روز تابش این نور گسترده‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام و حتی کشورهای غیراسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران در حال بیداری، نهضت و مبارزه هستند که این انقلاب حتی به مقابل کاخ سیاه آمریکا نیز کشیده شده است.

امام جمعه طبس با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی که به اهمیت انتخابات مجلس در کشورمان آگاه هستند، از هر راه ممکن به دنبال مأیوس کردن و حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات هستند، که اقدام اخیر آنها در این زمینه، ایجاد برخی تغییرات کاذب در قیمت سکه و ارز بود.

وی اضافه کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دخالت‌های کشورهای داخلی و خارجی و گروه‌های معاند و انحرافی را در آشفته بازار اخیر سکه و ارز ایران شناسایی کرده‌اند که هدف دشمنان از این اقدام ناامید و مأیوس کردن مردم و در نتیجه حضور کم‌رنگ مردم در صحنه انتخابات است، اما دشمنان کور خوانده‌اند.

مهاجریان بیان کرد: اقدام جاهلانه و نابخردانه سران اتحادیه اروپا در تحریم نفت ایران و اعلام این تحریم شش ماه قبل از اجرای آن نیز با هدف جنگ روانی و تحت تأثیر قرار دادن انتخابات ایران انجام شد که البته وقتی سران اتحادیه اروپا متوجه شدند که نفت ایران نیازی به بازار اروپا نداشته و مواضع مسئولان ایران را شنیدند مجبور به عقب‌نشینی شدند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تدارک دیده شده برای اجرا در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای افزایش بصیرت و آگاهی مردم و حضور گسترده و آگاهانه آنها در دوازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه یادآور شد: در طول 33 سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد مردم ایران آزمون خود را به خوبی پس داده‌اند به طوری که هر چه توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش یابد ملت ما هم مصمم‌تر می‌شوند.

وی ضمن تأکید بر لزوم گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های دهه فجر یادآوری و مرور حوادث و اتفاقات گذشته و ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و هم‌چنین عوامل مؤثر در آن است تا به این طریق بازخوانی و توجه بیشتری نسبت به این مسائل صورت گیرد.

مهاجریان اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، تولیدات کشاورزی، دامی، صنعتی و علمی کشورمان افزایش قابل توجهی یافته که این موفقیت‌ها از عنایات الهی است که باید همواره شکرگزار خداوند متعال باشیم و امروز بالاترین شکرگزاری تبعیت از رهبری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول ستاد دهه فجر شهرستان طبس نیز در ابتدای این دیدار گفت: ستاد دهه فجر از مدت‌ها قبل در قالب 20 کمیته در شهرستان طبس تشکیل و 904 برنامه برای اجرا در ایام‌الله دهه فجر در طبس پیش‌بینی کرده است.

حجت‌الاسلام حسن آزاد ادامه داد: شهرستان طبس از نظر تعداد برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه فجر پس از مرکز استان رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان یزد دارد.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول