اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

قابلیت دریافت 4500 شبکه تلویزیونی در ایران

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در حال حاضر چهار هزار و 500 شبکه تلویزیونی در ایران قابل دریافت است.

قابلیت دریافت 4500 شبکه تلویزیونی در ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری شامگاه چهارشنبه در ستاد راهبردی فرهنگی با اشاره به اینکه امروزه 300 ماهواره با 17 هزار شبکه تلویزیونی فرهنگ جوامع مختلف بشری را تهدید می‌کنند، اظهار داشت: شبکه‌های برون مرزی با رویکردهای متفاوت و با هدف تخریب فرهنگ کشورهای مختلف دنیا برنامه پخش می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از شبکه‌های تلویزیونی با هدف اسلام هراسی، ایران هراسی و ترویج زندگی آمریکایی برنامه تولید و پخش می‌کنند، افزود: مبارزه دشمن امروزه در قالب جنگ نرم صورت می‌گیرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور 120 شبکه تلویزیونی و رادیویی ملی و استانی برنامه تولید و پخش می‌کنند، خاطر نشان کرد: در استان زنجان نیز برنامه‌های مختلف با هدف بسترسازی مناسب برای تبیین و جاری شدن رویکرد دین و اخلاق تولید و پخش می‌شود.

وی پاسداری از میراث کهن انقلاب اسلامی ایران، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، هویت بخشی در راستای تقویت اندیشه و فرهنگ ایرانی اسلامی و تقویت همگرایی عمومی استان در راستای حفظ وحدت و انسجام ملی را از دیگر اهداف برنامه سازی شبکه اشراق اعلام کرد.

صفری با بیان اینکه تاکنون در استان زنجان پنج هزار ساعت برنامه در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، سرگرمی، تاریخی و خبری در بخش تلویزیونی و رادیویی تولید و پخش شده است، خاطر نشان کرد: این میزان ساخت برنامه تلویزیونی و رادیویی یک بحث فرهنگی گسترده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه امسال پخش 888 ساعت برنامه تعهد استان زنجان است، تصریح کرد: در 10 ماهه سال جاری یک هزار و 500 ساعت برنامه در بخش‌های مختلف اجتماعی، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و سرگرمی در سیمای مرکز زنجان ساخته و پخش شده است.

وی با بیان اینکه امسال سیمای مرکز زنجان 70 درصد بیشتر از تعهد خود برنامه تولید کرده است، افزود: همه برنامه‌های ساخته شده در صدا و سیمای مرکز زنجان بر اساس نیازسنجی‌ها تولید شده است.

صفری با اشاره به اینکه امسال 3 هزار و 200 ساعت برنامه نیز تعهد شبکه اشراق بود که بخش قابل توجهی از این میزان تعهد تاکنون تولید و پخش شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سیمای مرکز زنجان دارای سه بخش خبری 11 صبح، 20 شب و 22 شب است که بر اساس نظر سنجی بخش خبری ساعت 22 پر بیننده‌ترین آنها است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول