اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

نرم افزار جامع آموزش کمک‌های اولیه رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان از رونمایی نرم‌افزار جامع آموزش کمک‌های اولیه در جمعیت هلال احمر هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.

نرم افزار جامع آموزش کمک‌های اولیه رونمایی می‌شود

محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هم‌زمان با سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، برای نخستین بار در کشور، نرم‌افزار جامع آموزش کمک‌های اولیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان رونمایی می‌شود.

وی در ارتباط با کارکردهای این نرم‌افزار بیان داشت: این نرم‌افزار، تمامی اطلاعات مربوط به فراگیری دوره‌های مختلف آموزشی کمک‌های اولیه را ثبت می‌کند و قابلیت پیگیری برای استفاده‌های بعدی و گذراندن دوره‌های آینده برای کاربران را دارد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: همچنین این نرم افزار قابلیت گزارش دهی آن لاین به مسئولان را دارد تا در جریان ریز آموزش‌های کمک‌های اولیه برای داوطلبان و عموم مردم  در هر لحظه در استان قرار بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین این نرم‌افزار توانایی صدور گواهی‌نامه آموزشی و مشاهده آن از طریق اینترنت و نیز گزارش‌دهی آماری و نموداری برای مقایسه عملکرد مورد نیاز مربیان را دارد.

علیزاده با اشاره به اینکه این نرم افزار در مدت شش ماه تهیه شده است، گفت: بر روی نرم‌افزار جامع آموزش کمک‌های اولیه 600 نفر ساعت کار کارشناسی انجام شده است.

وی در جواب این سوال که آیا مشابه این نرم‌افزار تاکنون در استان‌های کشور طراحی شده است، تصریح کرد: این نرم‌افزار مقدمه‌ای برای نرم افزاری مشابه و جامع با عنوان "جام" است که کار پردازش آن هم اکنون در استان تهران در حال انجام و برای تمامی کشور قابل استفاده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول