اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)

50 مراسم مذهبی در بروجن برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن گفت: همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) افزون بر 50مراسم مذهبی در بروجن برگزار شد.

50 مراسم مذهبی در بروجن برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعدازظهر امروز در مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: تبیین شخصیت امام حسن عسکری(ع)، آشنا شدن مردم با شخصیت آن حضرت و معرفی الگوهای برتر رفتاری از ثمرات برگزاری این مراسم است.

وی با بیان اینکه دوستداران اهل بیت(ع) کسانی هستند که در شادی اهل بیت شاد و در غم آنها ناراحت هستند، گفت: پیروی از دستورات دین رمز بقای اسلام است.

الهیان در ادامه این نشست با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) افزون بر 50 برنامه مذهبی در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نماز جماعت در اسلام، گفت: نماز ستون دین اسلام است که برگزاری نماز جماعت موجب خواهد شد تا پایه‌ها اسلام بیش از پیش در بین مردم مستحکم‌تر شود.

رئیس تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر، گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران، احیای مجدد دینداری و بیداری اسلام و تشیع در جهان را به دنبال داشت و زنده شدن هویت اسلام و عزت و افتخار تشییع در سراسر جهان باعث مجد و عظمت اسلام شد.

وی افزود: ایران قبل از انقلاب در معادلات سیاسی و تصمیم‌گیری‌ای جهانی به حساب نمی‌آمد، اما با ورود امام به کشور و برپایی جمهوری اسلامی و در راس آن ولایت‌فقیه، باعث اعتلای عزت و قدرت ایران در جهان و منطقه شد.

الهیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب سربلندی ایران اسلامی شد، گفت: رهبری انقلاب اسلامی اکنون در دست کسی است که با همت بی‌نظیرش موجب شادی دوستداران انقلاب اسلامی شده است.

وی با مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: ایران قبل از انقلاب در رتبه 150 قرار داشت و اکنون در رتبه 10 جهانی قرار دارد و این موفقیت مرهون تلاش همه مسئولان و دولتمردان است.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول