اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

برابر شهرداری به میدان می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: مشکلی برای دیدار هفته بیستم وجود ندارد و تیم ذوب‌آهن مقابل تیم شهرداری به میدان می‌رود.

برابر شهرداری به میدان می‌رویم
محمدعلی ارباب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمرین‌های تیم دیشب از سر گرفته شده و بازیکنان در تمرین حضور یافتند تا برای بازی با شهرداری آماده شوند.

وی که پیش از این از حضور یافتن تیم ذوب‌آهن با پویا خبر داده بود، درباره به تأخیر افتادن مجدد این مسابقه تاکید کرد: تیم ذوب‌آهن آماده سفر به تهران شده بود اما فدراسیون با تأخیر جواب درخواست ما را داد که تأخیر بازی نیز به دلیل پخش مستقیم آن بود و تیم پویا با تیم پتروشیمی دیدار کرد.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن افزود: مدیران باشگاه برای رفع مشکلات، قول مساعد داده‌اند و بازیکنان نیز به تمرین بازگشتند.

به گزارش فارس، در پی پرداخت نشدن بخشی از قرارداد فصل گذشته و ثبت نشدن قراردادهای فصل جدید، بازیکنان تیم بسکتبال ذوب‌آهن در تمرین‌های این تیم شرکت نکردند.

این تیم قرار بود در هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال برابر تیم پویا قرار بگیرد اما بازیکنان حاضر به بازی نشدند تا دیدار این تیم با نظر سازمان لیگ به روز دوشنبه هفته جاری موکول شود.

این تیم در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال، میزبان تیم شهرداری است و با حضور بازیکنان در تمرین، بحث حضور نیافتن ذوب‌آهن در دیدارهای آینده لیگ منتفی شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول