اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

قرارداد پیش از فصل در باشگاه ذوب‌آهن مرسوم نبوده است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در طی 30 سال گذشته در باشگاه ذوب‌آهن حضور داشته‌ام، به طور معمول قرارداد بازیکنان و کارد فنی هیچ‌گاه پیش از فصل منعقد نمی‌شده و نگرانی بابت نبود قرارداد وجود ندارد.

قرارداد پیش از فصل در باشگاه ذوب‌آهن مرسوم نبوده است
محمدعلی ارباب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قرارداد پیش از فصل در باشگاه ذوب‌آهن تا جایی که من اطلاع دارم تاکنون مرسوم نبوده و هیچ‌گاه مشکلی هم در این مورد پیش نیامده است.

وی افزود: بازیکنان تیم بسکتبال به این دلیل به نداشتن قرارداد با باشگاه معترض شده‌اند که از اعتماد کردن می‌ترسند.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به تعطیل شدن تمرین‌های این تیم بیان داشت: بازیکنان تیم بسکتبال 40 درصد قرارداد فصل گذشته را هنوز دریافت نکرده‌اند و در این فصل نیز هیچ نوع دریافتی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه تیمش در برابر پویای تهران به میدان می‌رود، تصریح کرد: تمرین‌های تیم پیش از بازی با پویا برگزار نشد اما قرار است تیم ما بدون تمرین به دیدار تیم پویا برود.

به گزارش فارس، در هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال، قرار بود تیم ذوب‌آهن به دیدار تیم پویای تهران برود، اما با درخواست باشگاه و حاضر نشدن بازیکنان برای بازی در روز پنج‌شنبه این مسابقه به امروز موکول شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول