اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری پاوه خبر داد

بارش بیش از 50 سانتیمتر برف در گردنه تته

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری پاوه گفت: ارتفاع برف در گردنه تته در مسیر پاوه مریوان به بیش از 50 سانتیمتر رسیده است.

بارش بیش از 50 سانتیمتر برف در گردنه تته
ابراهیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه اظهار کرد: بارش برف که از شب گذشته در شهرستان پاوه آغاز شده با شدت ادامه دارد و ارتفاع برف در گردنه تته تا صبح امروز به بیش از 50 سانتیمتر رسیده است.
وی گفت: چهار اکیپ برف‌روبی و راهداری زمستانی مستقر در پاوه، سریاس، سه راهی شهدای نودشه و مرخیل از شب گذشته اقدام به برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای ارتباطی شهرستان کرده‌اند و در حال حاضر همه راه‌های ارتباطی شهرستان پاوه به استثنای محور پاوه مریوان باز بوده و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.
رئیس اداره راه و ترابری پاوه در خصوص بسته شدن محور پاوه مریوان به مدت چند ماه در زمستان نیز افزود: اداره راه مشکلی در برف‌روبی مسیر ندارد و تمام امکانات این کار را در اختیار دارد ولی نگرانی ما وجود مه شدید در مسیر ارتفاعات تته در فصل زمستان است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز کارهای زیادی برای رفع نقاط حادثه‌خیز این مسیر باید انجام شود ترجیح می‌دهیم مسیر در ماه‌های بهمن و اسفند مسدود بماند و مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند تا حادثه ناگواری برای هموطنان روی ندهد. 
شهریاری به رانندگانی که قصد تردد در محورهای شهرستان پاوه‌ را دارند توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر لوازم‌ ایمنی مجهز کرده و با احتیاط رانندگی کنند.
گفتنی است؛ بارش برف که از روز گذشته در شهرستان پاوه آغاز شده موجی از شادی را برای مردم و کشاورزان به ارمغان آورده است. 
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول