اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بارش سنگین برف

راه ارتباطی 70 روستا در روانسر قطع شد

خبرگزاری فارس: به دلیل بارش سنگین برف راه ارتباطی 70 روستا در شهرستان روانسر قطع شد.

راه ارتباطی 70 روستا در روانسر قطع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از روانسر، جلال صفری اظهار کرد: بارش برف در شهرستان روانسر موجب مسدود شدن راه‌های 70 روستای شهرستان روانسر شد.

بر اساس گزارش فرمانداری این مقام مسئول اضافه کرد: بارش برف که در ارتفاعات به 15 سانتیمتر و در شهر روانسر به 5/5 سانتیمتر می‌رسد، تردد در راه‌های ارتباطی شهرستان روانسر را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: از اوایل بامداد امروز تا ساعت 17 امروز راه تمامی این روستاها بازگشایی می‌شود و تردد در مسیرهای اصلی و فرعی برقرار خواهد شد.

صفری از باز بودن کلیه محورهای ارتباطی اصلی روانسر خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه درتمام محورهای برف‌گیر و سخت‌گذر شهرستان مستقر و آماده خدمات‌رسانی به رانندگان هستند.

رئیس اداره راه و ترابری روانسر نیز در این باره اظهار کرد: 600 تن ماسه و نمک در این شهرستان ذخیره‌سازی شده و 24 راهدار با 16 دستگاه ماشین‌آلات مشغول پاکسازی جاده‌ها هستند.

فرمانده پلیس راه اورامانات نیز از ممنوع بودن تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی این منطقه خبر داد و گفت: تردد خودروها از سمت روانسر به مسیرهای جوانرود و پاوه فقط با زنجیر چرخ امکان دارد.

محبی افزود: با توجه به اینکه بارش برف در بیشتر محورهای اورامانات شدت بیشتری گرفته به رانندگانی که قصد عزیمت به محورهای کوهستانی استان را دارند، توصیه می‌کنیم؛ وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و چراغ مه‌شکن مجهز کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول