اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 35 پروژه عمرانی در شهرستان بستان‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستان‌آباد بهره‌برداری از 35 پروژه عمرانی با 70 میلیارد اعتبار به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 35 پروژه عمرانی در شهرستان بستان‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل محمدزاده ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان بستان‌آباد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در این منطقه از افتتاح و بهره‌برداری بیش از 30 پروژه عمرانی خبر داد.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و دهه فجر به ویژگی‌های خاص فجر 34 انقلاب اشاره و اظهار کرد: همزمانی با هفته وحدت و در پیش رو بودن انتخابات مجلس نهم، دهه فجر امسال را بسیار مهم و خاص کرده است.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد تصریح کرد: ادارات باید با برنامه‌های ابتکاری و پرهیز از کارهای تکراری و کلیشه‌ای دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند و مدیران نیز موظف هستند در این ایام به صورت مستمر با ولی نعمتان خود ارتباط داشته باشند.

گل‌محمدزاده تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم و مهم‌ترین شرط در این مسیر افزایش خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنان است.

وی از برگزاری 100 برنامه متنوع در روزهای دهه فجر در بستان‌آباد خبر داد و گفت: 35 پروژه عمرانی ـ خدماتی نیز با اعتباری نزدیک به 70 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

اغماض نمی‌شود

فرماندار بستان‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: همه ادارات و مدیران باید بی‌طرفی کامل خود را در انتخابات حفظ کنند و هیچ کس حق ندارد از امکانات بیت‌المال در تبلیغ له یا علیه کاندیدا استفاده کند و اگر تخلفاتی مشاهده شود، به هیچ عنوان اغماض نخواهد شد.

گل محمدزاده فشارهای اخیر غرب در تحریم نفتی و بانک مرکزی را استراتژی آمریکاییان برای کاهش حضور مردم در انتخابات دانست و گفت: دشمن همیشه به دنبال به چالش کشیدن انتخابات است ولی مردم ایران ثابت کرده‌اند که هر اندازه تحریم‌ها زیاد شود همبستگی آنان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول