اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور کاله جوان در رقابت‌های والیبال قهرمانی لیگ جوانان

خبرگزاری فارس: کاله جوان مازندران در مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور که از جمعه گذشته آغاز شد، حضور دارد.

حضور کاله جوان در رقابت‌های والیبال قهرمانی لیگ جوانان
نعمت قربانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان کرد: مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور از جمعه گذشته آغاز شد.

وی با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌ها در قزوین پیگیری می‌شود، گفت: این رقابت‌ها با شرکت شش تیم کاله جوان مازندران، هلال احمر قم، آینده‌سازان قزوین، آق‌قلا، راه و ترابری اصفهان و شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در یک گروه به صورت دوره‌ای دنبال می‌شود.

قربانی در مورد بازی‌های کاله مازندران در این رقابت‌ها و نتایج کسب شده بیان کرد: کاله جوان در روز نخست با نتیجه ۳ بر صفر نماینده قم را شکست داد و در روز دوم راه و ترابری اصفهان را با نتیجه ۳ بر یک در هم کوبید.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران اضافه کرد: در روز سوم نیز نماینده مازندران در این رقابت‌ها از تیم میزبان آینده‌سازان قزوین در سه گیم متوالی شکست خورد.

وی با اشاره به بازی کاله جوان در روز چهارم این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: فردا تیم کاله جوان مقابل جیهون اگزوز آق‌قلا صف‌آرایی می‌کند.

قربانی با اشاره به جدول رقابت‌های این دوره از رقابت‌ها یادآور شد: هم‌اکنون نماینده قزوین با 9 امتیاز در مکان نخست جای دارد و کاله جوان و راه و ترابری اصفهان با شش امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران با اشاره به تمرینات منسجم مربی استعدادیاب آرژانتینی که باشگاه کاله برای رده پایه و آکادمی خود به خدمت گرفته است، خاطرنشان کرد: آرنندو دامیان مربی 30 ساله و با دانش آرژانتینی است که توانسته در چند ماه از حضور خود در باشگاه کاله و در اختیار گرفتن تمرینات رده پایه و آکادمی این تیم پیشرفت تیمی و عملکرد چشمگیری را از خود منعکس کند که این امر می‌تواند مژده‌ای برای آینده تیم ملی والیبال کشورمان برای تربیت نسل آینده‌ساز این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول