اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

افتتاح 8 دستگاه خودپرداز در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب پست بانک استان اصفهان گفت: تعداد هشت دستگاه خودپرداز نیز در استان اصفهان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 8 دستگاه خودپرداز در استان اصفهان
غلام حسین صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طرح‌های در دست اقدام پست بانک استان اصفهان بیان داشت: در آینده نزدیک 12 دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

وی از دیگر طرح‌های دیگر پست بانک اصفهان سخن گفت و اظهار داشت: تعداد هشت دستگاه خودپرداز نیز در استان اصفهان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شعب پست بانک استان اصفهان تصریح کرد: ساختمان شعبه پست بانک فولادشهر، شهرستان‌های شهرضا و مبارکه در آینده نزدیک نیز افتتاح می‌شود.

وی از تعداد دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و دفاتر آی‌.سی‌.تی روستایی سخن گفت و ادامه داد: در حال حاضر پست بانک استان با تجهیز بیش از 500 دفتر آی.سی.تی روستایی و 200 دفتر پیشخوان خدمات دولتی در شهرها در سطح استان اصفهان توانسته است گام بسیار مهمی در راستای ایجاد ارتباط اقتصادی بین شهرها و روستاها بردارد.

صباغی با اشاره به رتبه نخست پست بانک استان اصفهان در کشور تصریح کرد: براساس گزارش استانداری در مقایسه آماری منابع بانک‌های استان طی شش ماهه نخست سال‌جاری نسبت به پایان سال گذشته، پست بانک استان با رشد 27.6 درصدی رشد منابع رتبه اول را در بین بانک‌های تجاری، تجارت، ملی، ملت، سپه، صادرات و رفاه به خود اختصاص داده است.

وی از مهم‌ترین اقدامات پست بانک استان اصفهان سخن گفت و افزود: افزایش خدمات بانک‌داری الکترونیکی با تجهیزات دستگاه‌های پایانه فروش (pos)، پایانه کارت‌خوان (pinpad) و خودپرداز (atm) از مهم‌ترین اقدامات پست بانک استان اصفهان است.

مدیر شعب پست بانک استان اصفهان تاکید کرد: در برهه کنونی پست بانک تمام همت و تلاش خود را معطوف به ارائه خدمات بانکی در روستاها و مناطق شهری کمتر توسعه یافته نموده و امید است با همیاری سایر مسئولان دلسوز، شاهد گسترش این خدمات در اقصی نقاط کشور به ویژه در روستاها باشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول