اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس اعلام شد

راستی: بلیت‌فروشی مسابقات صنعت‌نفت الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بازاریابی باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: تمام سعی خود را به کار بسته‌ایم تا بلیت‌فروشی مسابقات تیم صنعت‌نفت‌ آبادان را در لیگ برتر، الکترونیکی ‌کنیم.

راستی: بلیت‌فروشی مسابقات صنعت‌نفت الکترونیکی می‌شود
میثم راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: طبق اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال ایران و بعد از واگذاری بلیت‌فروشی این رقابت‌ها از هفته بیست و دوم به باشگاه‌ها، همه تیم‌ها موظف هستند که تا پایان سال‌جاری بلیت‌فروشی مسابقات خود را به شکل الکترونیکی انجام دهند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ و با توجه به این موضوع که ورزشگاه تختی آبادان زیرمجموعه پالایشگاه این شهر بوده، رایزنی خود را با امور ورزش پالایشگاه شهرستان آغاز کرده تا بعد از اتمام مراحل اداری این موضوع را به شکل اجرایی درآوریم.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت‌نفت آبادان افزود: مدیریت امور ورزش پالایشگاه نهایت همکاری را در این خصوص با باشگاه صنع‌ نفت داشته و تمام سعی خود را به کار بسته که تا پایان سال‌جاری، بلیت‌فروشی ورزشگاه تختی آبادان را در روز مسابقات لیگ برتر، الکترونیکی کنیم.

وی از شناسایی عوامل ریزش تماشاگر در مسابقات خانگی صنعت‌نفت آبادان گفت و خاطرنشان کرد: این عوامل را فارغ از مباحث فنی تیم شناسایی کرده و سعی می‌کنیم با برطرف کردن آنها به جذب حداکثری هواداری که البته بلیت در دست دارد اهتمام بورزیم.

راستی تصریح کرد: از روز بازی صنعت‌نفت در مقابل ملوان بندرانزلی به هوادارانی که با بلیت وارد ورزشگاه شده به قید قرعه جوایزی را اهدا کرده و از همین دیدار جایگاه ویژه ورزشگاه نیز برای استفاده عموم تماشاگران در ازای خرید بلیت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول