اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

برداشت 77 هزار تن چغندر قند از اراضی اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: امسال از اراضی شهرستان اسدآباد 77 هزار تن چغندر قند برداشت شده است.

برداشت 77 هزار تن چغندر قند از اراضی اسدآباد
به گزارش خبر گزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت عصر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها در سال جاری نشان می‌داد که 75 هزار تن تولید چغندرقند از اراضی شهرستان باشد، اظهار داشت: امسال این شهرستان 2 هزار تن چغندر قند بیش از تولید پیش بینی شده برداشت کرده یعنی میزان برداشت آن 77 هزار تن بوده است.

وی با قدردانی از همکاری خوب کارخانه قند همدان در خصوص پرداخت بهای چغندر قند برداشت شده به کشاورزان تصریح کرد: پرداخت بهای چغندر قند به کشاورزان طی دو مرحله 50 درصد در زمان تحویل و 50 درصد در اواخر دی ماه توسط کارخانه قند انجام شده است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه 43 درصد اشتغال اسدآباد را کشاورزی و دامداری تشکیل می‌دهد، افزود: با توجه به اولویت و درصد بالای اشتغال مردم به کشاورزی می‌طلبد که مسئولان برای دغدغه کشاورزان بیشتر تلاش کنند تا آنان نیز بتوانند با آرامش خاطر بیشتری در این عرصه گام بردارند.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد نیز گفت: از زمان برداشت چغندر قند تا نیمه آذر  امسال 65 هزار تن با عیار متوسط 11/18 صدم با افت 5/3 درصد این محصول به کارخانه تحویل داده شده است.

حسین فضلی یادآور شد: تاکنون مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط کارخانه قند همدان از کشاورزان چغندرکار اسدآبادی خریداری شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول