اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

ارادت به اهل بیت در قلوب تمام شیعیان جاری است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: عشق و ارادت به اهل بیت در قلوب تمام شیعیان جاری است.

ارادت به اهل بیت در قلوب تمام شیعیان جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی بعد از ظهر امروز در همایش خیران عتبات استان البرز که در مصلی کرج برگزار شد اظهار کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای مراسم‌های مختلف درباره اهل بیت و ارادت مردم به آن بزرگواران است.

وی ادامه داد: مردم با برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله اعیاد و جشن‌های میلاد امامان و همچنین برگزاری مراسم‌های سوگواری در غم از دست دادن آن بزرگواران ارادت و عشق واقعی خود را به اهل بیت نشان می‌دهند.

استاندار البرز برگزاری این همایش را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهم ارزیابی کرد و افزود: برگزاری این مراسم در آستانه انقلاب اسلامی با حضور عاشقان اهل بیت (ع) و خیرین استان البرز، اتفاق مبارک و خجسته‌ای است.

فرهادی تأکید کرد: ائمه اطهار و اهل بیت متعلق به یک شخص با گروه خاصی نیست بلکه این عزیزان در قلب و دل همگان جای دارند و ناظر اعمال و رفتارهای ما هستند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی احیای دوباره این تفکر و جریان ارزشی انسانی در سطح دنیا است تصریح کرد: فاصله گرفتن از محور هدایت و ائمه معصومین سبب بروز مشکلاتی می‌شود که امروز برخی از کشورهای به ظاهر پیشرفته با آن مواجه هستند.

این مسئول گفت: اگر محور هدایت به سوی اهل بیت برگردد،‌ محبت در دنیا حاکم می شود.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان و در رأس آنان آمریکا در نظر دارد تا مانع از برگزاری انتخابات سالم در کشور شود لذا با سنگ‌اندازی‌های مختلف و بروز اختلافات می‌خواهد این دوره از انتخابات را با مشکل مواجه کند.

فرهادی تأکید کرد: اما ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با تکیه بر خداوند متعال و ائمه اطهار و اهل بیت و همچنین پیروی از دستورات مقام معظم رهبری توانسته‌اند تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نابود کرده و آنان را مأیوس‌تر از گذشته کنند.

به گفته وی صندوق‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در اختیار 400 هزار دانش‌آموز، 100 هزار مغازه‌دار و 4 هزار واحد صنعتی استان البرز قرار گرفته است تا آنان کمک‌های مالی خود را در این صندوق‌ها جمع‌آوری کنند.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول