اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

کاهش 13 درصدی کشته‌های جاده‌ای گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از کاهش 13 درصدی کشته‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای این استان در 10 ماهه گذشته امسال خبر داد.

کاهش 13 درصدی کشته‌های جاده‌ای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد عصر امروز در جلسه پلیس راه گیلان به وضعیت تصادفات جاده‌ای استان در 10 ماهه نخست امسال اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، تصادفات جاده‌ای استان روند رو به کاهش داشته است.

وی، ادامه داد: در این مدت تلفات انسانی ناشی از تصادفات نیز به طور مداوم ادامه داشته و شاهد کاهش 27 درصدی در وقوع تصادفات و کاهش 13 درصدی در کشته‌های ناشی از این تصادفات در سطح جاده‌های استان هستیم.

وی رعایت مقررات توسط رانندگان و مردم، اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی و افزایش جرایم تخلفات رانندگان متخلف و نیز تلاش شبانه‌روزی پرسنل پرتلاش پلیس راه گیلان را در کسب این موفقیت تاثیرگذار دانست.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در مدت مذکور بیش از 815 هزار راننده متخلف برابر مقررات اعمال قانون شدند، خاطرنشان کرد: 11هزار و 169 دستگاه خودرو و 14هزار و 461 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی ضبط سه ماهه 72 جلد گواهینامه راننده متخلف که حد نصاب نمرات منفی آنان به 30 یا بیشتر رسیده بود برابر قانون جدید را از دیگر اقدام‌های پلیس عنوان کرد.

جمشاد رعایت مقررات توسط رانندگان و توجه بیشتر به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را موجب کاهش حوادث در جاده‌ها نامید و تصریح کرد: امیدواریم این روند تا پایان سال جاری تداوم یابد زیرا مرگ هر یک از انسان‌ها در تصادفات رانندگی دردناک و جبران‌ناپذیر است و پلیس راه گیلان تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات به کار می‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: پلیس راه در راستای اجرای قانون با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌کند تا ایمنی و آرامش بر جاده‌های استان حاکم شود و دو ماه باقی مانده از سال نیز شاهد ادامه روند کاهش تصادفات جاده‌ای در گیلان باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول