اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان:

70 درصد از تصادفات فلاورجان به موتورسواران برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان گفت: از 529 مأموریت تصادفی انجام شده اورژانس فلاورجان، 367 مورد مربوط به تصادفات موتورسیکلت‌‌سواران گزارش شده یعنی 70 درصد تصادفات رخ داده در این مدت به این گروه بر می‌گردد.

70 درصد از تصادفات فلاورجان به موتورسواران برمی‌گردد

علیرضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تعداد کل مأموریت‌های اورژانس 115 و موارد تصادفی این شهرستان در مدت سه ماهه‌ سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 29 و 27 درصد افزایش یافته است.

وی بیان داشت: براساس آخرین آمار احتساب شده این مرکز مشخص شد که میزان مأموریت‌های اورژانسی 115 فلاورجان در سه ماه سوم، 29 درصد افزایش یافته است.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان افزود: تعداد مأموریت‌های اورژانس فلاورجان در فصل پاییز یک هزار و 197مأموریت ثبت شده که از این تعداد 529 مأموریت تصادفی و 668 مأموریت غیرتصادفی گزارش شد.

وی ادامه داد: از 529 مأموریت تصادفی انجام شده، موارد منجر به بستری، فوتی در صحنه‌ حادثه و تصادفات موتورسیکلت به ترتیب 408، 9 و 367 مورد گزارش شد که موتورسواران، 70 درصد تصادفات اتفاق افتاده را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

شفیعی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس 115 شهرستان فلاورجان در پاییز امسال موفق شدند دو مورد احیای موفق را به نام خود ثبت کنند، تاکید کرد: در این مدت یک مورد حادثه ویژه‌ تیراندازی در فلاورجان رخداد که منجر به فوت یک نفر شد.

وی اضافه کرد: بیشترین موارد مأموریت غیرتصادفی در سه ماهه‌ سوم امسال مربوط به حوادث و قلب و عروق است.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان افزود: شهرستان فلاورجان با جمعیتی بالغ بر 260 هزار نفر، بیش از 60 منطقه‌ روستایی، هفت منطقه‌ شهری و پراکندگی جمعیت بالا، دارای دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک اتاق فرمان و 16 نفر پرسنل فوریت‌های پزشکی است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول