اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از نشست خبری استاندار اردبیل

سخنگوی نیکزاد در اردبیل نیستم/پرهیز از تیتر‌های جنجالی مطالبه استاندار از خبرنگاران

خبرگزاری فارس: نشست خبری سه ساعته استاندار اردبیل در حالی برگزار شد که این نشست از حاشیه‌های جالبی برخوردار بود.

سخنگوی نیکزاد در اردبیل نیستم/پرهیز از تیتر‌های جنجالی مطالبه استاندار از خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نشست خبری استاندار اردبیل امروز در حالی برگزار شد که قریب به نیم ساعت خبرنگاران در سالن شیخ‌صفی استانداری منتظر صابری بودند اما وی دلیل این تاخیر نیم ساعته را دیر حاضر شدن خبرنگاران در جلسه اعلام کرد.

 

* استاندار اردبیل بر خلاف نشست‌های پیشین که به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شد این بار به دلایلی نامعلوم البته به گفته خود به خواسته خبرنگاران سئوالات را به صورت کتبی دریافت و با قرائت آنان به سئوالات پاسخ داد در حالی که نیمی از خبرنگاران حاضر در سالن از این کار ناراضی بودند.

 

* صابری در حین پاسخ به سئوالات خبرنگاران که از مسائل انتخاباتی گرفته تا تیم فوتبال محبوبش، با اعتراض خبرنگارانی مواجه شد که می‌خواستند سئوالات خود را به صورت شفاهی از استاندار اردبیل بپرسند.

 

* در این نشست اکثریت خبرنگاران را بانوان تشکیل می‌دادند در حالی که از جمع نزدیک به 40 نفره حضار تنها 14 صندلی ویژه خبرنگاران مرد بود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که همکاران خبرنگار از یک نشریه چند خبرنگار به جلسات اعزام می‌کنند که خروجی آن در حد صفر است.

 

* استاندار اردبیل در پاسخ به یکی از این سئوالات کتبی که از وی پرسیده بودند که آیا رئیس جمهور کلیت مجلس را قبول دارد با قاطعیت گفت: آقای احمدی‌نژاد قبل از ریاست جمهوری نیز پیرو خط ولایت بودند امروز نیز در این مسیر گام برمی‌دارند.

 

* وی در بخش دیگری از این نشست از مطالعه تمام نشریات استان تا ساعت 12 نصف شب خبر داد و اظهار داشت: البته گاهی وقت‌ها نیز طوری می‌شود که با عینک دیگری به مطالعه این نشریات می‌پردازم.

 

* استاندار اردبیل در پاسخ به این سئوال که در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مقرر شد سبلان ایر راه‌اندازی شود، افزود:‌ من سخنگوی نیکزاد نیستم از خودش سئوال کنید اما اطلاع دارم که قرار است که یک شرکت هواپیمایی استانی در اردبیل دایر شود که در صورت چنین کاری ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد.

 

* صابری در پاسخ به این سئوال که آیا طرفدار استقلال هستید و یا پیروزی و یا مس کرمان گفت: من هم فوتبالیست، هم والیبالیست و بسکتبالیست هستم اما استانداری و خدمت به خلق را بیشتر از هر حرفه‌ای دوست دارم.

 

* وی همچنین در بخشی از سخنان خود در واکنش به خبر منتشر شده در مورد مدیران متخلف از خبرنگاران خواست دیگر به این موضوع و تخلفات اداری دامن نزنند و در تیتر‌‌گزینی‌شان ترحم به خرج دهند.

 

* استاندار اردبیل همچنین در مقابل این سخن صریح مدیر مسئول چشمه اردبیل که گفت "شما استاد سفسطه هستید " اظهار داشت: از این صراحت لهجه شما تشکر می‌کنم و تنها به لبخندی بسنده کرد.

 

* صابری همچنین خط و نشانی نیز به کاندیداهای مجلس کشید و یادآور شد: کسانی که از چند سال قبل تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند مدیون اعصاب آرام مردم هستند و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

 

* استاندار اردبیل همچنین در واکنش به سخنان اخیر رئیس شورای شهر اردبیل علیه استانداری گفت: برخی از حرف‌ها برای رضای خدا نیست و من می‌توانم از این فرد شکایت کنم در صورتی که بنده به این امر واقفم که افرادی در اردبیل می‌خواهند مرا از کار اصلی‌ام که همان رسیدگی به امورات مردم است باز دارند تا 24 ساعته بنشینم و برای این و آن جوابیه بنویسم.

 

* نشست دو و نیم ساعته استاندار اردبیل با طنین انداختن صدای اذان ظهر در ساختمان استانداری به پایان رسید.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول