اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

ارسال 100 طرح به جشنواره تندیس‌های یخی و برفی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از ارسال 100 طرح به جشنواره تندیس‌های یخی و برفی در زنجان خبر داد.

ارسال 100 طرح به جشنواره تندیس‌های یخی و برفی در زنجان

محمد مهدی احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشنواره تندیس‌های یخی و برفی استان زنجان از پنج تا هشت بهمن ماه جاری در زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با استقبال مطلوبی از سوی مردم استان مواجه شد، افزود: این جشنواره پس از دو سال وقفه با حضور هنرمندان کشور در زنجان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه دور نخست جشنواره تندیس‌های یخی و برفی در سال 86 در زنجان برگزار شد، افزود: دور دوم این جشنواره نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 87 برگزار شد.

وی با بیان اینکه به دلیل فراهم نبودن شرایط جوی این جشنواره در سال گذشته برگزار نشد، افزود: با تاکیدات استاندار زنجان این جشنواره با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری برگزار شد.

احمدیان با اشاره به حضور هنرمندان از استان‌های مختلف کشور در این جشنواره بیان داشت: استقبال گروه‌های هنری از این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته مطلوب است.

وی از ارسال 100 طرح به جشنواره خبر داد و افزود: از بین طرح‌های ارائه شده به جشنواره بیش از 40 اثر و گروه برای شرکت در جشنواره انتخاب شدند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به حضور چند استاد مجسمه‌سازی به عنوان مدعو در این جشنواره تصریح کرد: استاد معماریان، نجیبی و آذری از هنرمندان برجسته کشور در این جشنواره حضور داشتند.

وی "مخدوم" هنرمند مجسمه ساز کشور را از مهمانان ویژه این جشنواره خواند و بیان داشت: هنرمندان مختلف مجسمه‌سازی کشور و استان در این جشنواره حضور داشتند.

احمدیان موضوع اصلی این جشنواره را ایثار نامید و افزود: در سال 86 و 87 به ترتیب موضوع اصلی جشنواره قیام عاشورا، دهه فجر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

وی از برنامه‌ریزی سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای برگزاری این جشنواره در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره به صورت حرفه‌ای در سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول