اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور

صنعت‌نفت به دنبال طلسم‌شکنی فولاد برای جبران

خبرگزاری فارس: دو تیم صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم می‌روند که زردپوشان آبادانی هیچ‌گاه در لیگ برتر فولاد را شکست نداده و فولادی‌ها نیز به دنبال جبران دو شکست اخیر خود هستند.

صنعت‌نفت به دنبال طلسم‌شکنی فولاد برای جبران

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که بعد از پیروزی پرگل هفته گذشته خود در مقابل قرمزپوشان تهرانی با تزریق روحیه، رویاروی دیگر نماینده خوزستان در لیگ برتر صف‌آرایی می‌کند به خوبی این تاریخ را در ذهن مرور کرده که از ابتدای شکل‌گیری معظم‌تریم گردهمایی فوتبالی ایران تا به امروز، شادی بعد از پیروزی مقابل سرخ‌های اهواز را تجربه نکرده است.

صنعت‌نفت در حالی بدون هادی رمضانی که در مسابقه مقابل پرسپولیس با دریافت کارت زرد از سعید مظفری‌زاده، سه اخطاره شد به مصاف فولاد می‌رود که در آن سوی میدان نیز میثم کریمی هافبک فولاد در شرایطی مشابه رمضانی، شهرآورد خوزستان را از دست داد.

دو تیم دیار نفت و شکر در لیگ برتر فوتبال ایران که بازیکن مصدومی را برای آورد هفته بیست و سوم خود در ترکیب نمی‌بینند بدون شک با اهدافی متفاوت مقابل یکدیگر مهره‌چینی کرده تا شاید صنعت‌نفت آبادان طعم نخستین پیروزی لیگ برتری خود را در مقابل بازیکنان مجید جلالی مزمزه کرده و یا فولاد بعد از دو هفته ناکامی مقابل ذوب‌آهن و استقلال، فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌ کننده‌اش در جدول رده‌بندی مسابقات از تفاضل گل به اختلاف امتیاز برساند.

اگر به دنبال سوژه و حاشیه در مسابقه تمام خوزستانی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران می‌گردید سری به خط هافبک قرمزهای اهواز و جایی بزنید که به احتمال فراوان حکیم نصاری و طالب ریکانی دو بازیکن آبادانی‌الاصل در آن توپ می‌زنند.

دیدار تیم‌های هم‌استانی فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان ، ساعت 16 بعد از ظهر یک‌شنبه نهم بهمن‌ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

احمد صالحی دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان را سوت می‌زند، در این مسابقه داود رفعتی و حسین طالقانی به عنوان کمک‌ داور در کنار صالحی بوده و پیمان فرخی‌مهر نیز داور چهارم است.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول