اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان:

قرارداد سعید حلافی با صنعت‌نفت ثبت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: قرارداد سعید حلافی بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت‌نفت، امروز در هیئت فوتبال آبادان به ثبت رسید.

قرارداد سعید حلافی با صنعت‌نفت ثبت شد

حمد پارو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: سعید حلافی که سابقه بازی در تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان را دارد امروز قرارداد خود را با نماینده آبادان در لیگ برتر به ثبت رساند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته تا قرارداد این بازیکن را در هیئت فوتبال استان ثبت کند تا این بازیکن در صورت صلاح‌دید سرمربی، در مسابقه مقابل فولاد خوزستان به میدان برود.

سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در ادامه از دیدار تمام خوزستانی این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و افزود: امیدوار هستیم که تماشاگر خوزستانی از مشاهده مسابقه صنعت‌نفت و فولاد لذت برده و در نهایت این هواداران صنعت‌نفت باشند که ورزشگاه را با شادمانی ترک کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر ناکام بوده برای جبران شکست‌های دو هفته گذشته به میدان وارد شده که این موضوع کار را برای ما مشکل می‌کند.

پارو تصریح کرد: جبرانی بازی کردن تیم فوتبال فولاد خوزستان در روز مسابقه مقابل صنعت‌نفت خطرناک بوده و مدیرعامل باشگاه، سرمربی صنعت‌نفت و خود من این موضوع را در جلسات تمرینی اخیر خود به بازیکنان گوشزد کردیم.

وی در پایان اضافه کرد: بازیکن مصدومی نداشته و هادی رمضانی تنها بازیکن محروم صنعت‌نفت در ترکیب زردپوشان آبادانی در مسابقه مقابل فولاد خوزستان به شمار می‌رود.

تیم صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 بعد ‌از ظهر نهم بهمن‌ماه مهمان تیم فولاد خوزستان است.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول