اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

14 مجوز صنایع تبدیلی کشاورزی در هرمزگان صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای 14طرح صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان مجوز و پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

14 مجوز صنایع تبدیلی کشاورزی در هرمزگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، محمد دیرباز اظهار داشت: از این تعداد مجوز، هشت فقره آن جواز تاسیس و شش فقره دیگر نیز پروانه بهره‌برداری می‌باشد.

این مسئول عنوان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای هشت فقره جواز تاسیس 30 میلیارد و 950 میلیون ریال با میزان پیش‌بینی اشتغالزایی برای 115 نفر و میزان اعتبار هزینه شده برای شش فقره پروانه بهره‌برداری نیز 45 میلیارد و 192 میلیون ریال با میزان اشتغالزایی برای 110 نفر است.

مدیر صنایع کشاروزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه، درجه بندی و بسته‌بندی مرکبات و خرما، کود بیولوژیک، ترشیجات، سرخانه زیر صفر، بسته بندی گلاب و عرقیات گیاهی از جمله این طرح‌هاست، بیان داشت: این طرح‌ها ظرفیت تولید سالانه بیش از 34 هزار تن محصول را دارند.

وی بیان داشت: از محل تسهیلات کمک‌های فنی و مهندسی اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 400 میلیون ریال در سال‌جاری برای راه‌اندازی این طرح‌ها و ۷ میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای درحال تولید اختصاص داده شده است.

دیرباز در پایان اذعان داشت: سال گذشته نیز 17 فقره جواز تاسیس با اعتبار 97 میلیارد و 308 میلیون ریال با میزان اشتغالزایی برای 307 نفر و همچنین سه فقره بهره‌برداری با اعتبار 15 میلیارد و 806 میلیون ریال با اشتغالزایی 56 نفر صادر شده است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول