اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

مهم‌ترین خدمت به مردم رسیدگی به مشکلات حوزه نان است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه نان را موثرترین و مهم‌ترین خدمت در ساحت مقدس حضرت رضا (ع) برشمرد.

مهم‌ترین خدمت به مردم رسیدگی به مشکلات حوزه نان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت، علی صفرزاده در جلسه کارگروه ماده 15 مصوبه ستاد هدفمندی یارانه‌ها مرتبط با امور گندم، آرد و نان اظهار داشت: روش‌های سیاستی و نظارتی و کنترلی نان متحول شده است و با اجرای قانون هدفمندسازی در این حوزه شاهد کاهش 35 درصدی مصرف نان بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بازرسی اصناف، مسئول رسیدگی و نظارت بر نانوایی‌ها شده است، افزود: انتظارات زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در زمینه کیفیت نان باید تامین شود.

صفرزاده با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی از جمله بهداشت، استاندارد، تعزیرات حکومتی، شرکت غله و خدمات بازرگانی و مدیریت بازرسی اصناف باید در زمینه کیفیت نان پاسخگو باشند تصریح کرد: اتحادیه تانوایان باید با واحدهای نانوایی تازه تاسیس که فاقد پروانه کسب هستند با جدیت برخورد کند.

وی بر لزوم ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم به نانوایان افزود: 66 بازرسی در مشهد مقدس در حوزه بازرسی از واحدهای نانوایی فعالیت دارند که باید برای آنان نیز بسته‌های آموزشی ویژه‌ای تهیه شود.

صفرزاده اظهار داشت: تشدید بازرسی‌ها به صورت علمی، مستمر و مداوم به منظور جلوگیری از تخلفات نانوایی‌ها نیز باید با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول