اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم

راه‌اندازی 2 راهدارخانه‌ در کوهرنگ ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ خواستار استقرار و راه‌اندازی راهدارخانه‌های بخش‌آباد و تاراز به ‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شهرستان به‌ویژه در فصل بارندگی شد.

راه‌اندازی 2 راهدارخانه‌ در کوهرنگ ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله خالدی صبح امروز در نشست ستاد حوادث این شهرستان، اظهار داشت: وجود ۸۱۸ کیلومتر جاده و ۲۳۰ کیلومتر جاده خاکی در سطح شهرستان لزوم خدمات‌رسانی مطلوب و امکانات کافی راهدارخانه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه امکانات موجود راهدارخانه‌های کوهرنگ نیاز این شهرستان را تأمین نمی‌کند، گفت: با توجه به بحث دو مدیریتی بودن راه و ترابری و برق‌رسانی در سطح شهرستان واگذاری مدیریت واحد راه و برق شهرستان کوهرنگ یک ضرورت است.

خالدی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰ روستای بخش‌آباد و میهه شهرستان کوهرنگ زیرمجموعه مدیریتی شهرستان فارسان قرار دارند که خدمات‌رسانی به مردم شهرستان کوهرنگ را با مشکل مواجه کرده است

فرماندار شهرستان کوهرنگ از ارسال ۴۸ هزار لیتر سوخت زمستانی به دهستان موگویی به‌منظور ذخیره‌سازی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر نمایندگی شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان وجود ندارد، لزوم استقرار مدیریت نمایندگی شرکت در این شهرستان یک ضرورت است.

وی همچنین با اشاره به رانشی بودن روستای چل در بخش بازفت خواستار جابجایی هرچه سریع‌تر مردم روستا به شهرک جدید شد.

خالدی در ادامه ساماندهی و معرفی مناطق گردشگری در این شهرستان را در راستای جذب گردشگر را لازم و ضروری دانست و گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حجم مسافرت بسیار بالا از سمت خوزستان به بخش بازفت در ایام نوروز، باید توجه ویژه‌ای از طرف ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان به این بخش معطوف شود.

وی با اشاره به تأثیر و نقش گردشگری و جذب توریست در اقتصاد این منطقه، اظهار داشت: حضور گردشگران علاوه بر اینکه برای مردم منطقه می‌تواند درآمدزا باشد، در معرفی شهرستان بسیار نقش عمده‌ای دارد که از رهگذر معرفی شهرستان هم امکان سرمایه‌گذاری در شهرستان بیشتر می‌شود، هم اینکه زمینه برای اشتغال فراهم می‌شود.

خیری با بیان اینکه با توجه به حضور مسافران و گردشگران تقویت زیرساخت‌های رفاهی و اقامتی در این شهرستان ضروری است، افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، مسابقات و نمایشگاه‌های مختلف گردشگری و صنایع دستی و برنامه‌های جشن، موسیقی و جنگ شادی علاوه بر ایجاد فضای شادی و نشاط برای مسافران، می‌تواند در جذب گردشگر تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول