اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمادگی کامل 11 ستاد و 7 سایت برف‌روبی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: همزمان با بارش برف زمستانی فعالیت 11 ستاد مرکزی و هفت سایت برف روبی در جنوب تهران با آمادگی کامل آغاز شد.

آمادگی کامل 11 ستاد و 7 سایت برف‌روبی در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با بارش برف زمستانی فعالیت 11 ستاد مرکزی و هفت سایت برف روبی در جنوب تهران با آمادگی کامل آغاز شد.
مجتبی یزدانی در این ارتباط در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب تهران اظهار داشت: همزمان با بارش برفی که از ساعت چهار و 30 دقیقه صبح امروز آغاز شد تمام مسئولان مربوطه و عوامل خدمات شهری (نظارتی ‌ـ کارگری)‌ با تمام امکانات و ماشین‌آلات سنگین شامل گریدر،‌ کامیون، ‌خاورو وسایل و تجهیزات زمستانی در سطح محدوده فعال شدند.
وی در ادامه افزود: گشت و کنترل لازم در زمان شدت بارش برف در شبکه اصلی معابر به‌ویژه بزرگراه‌های امام رضا(ع)‌،‌ آزادگان، ‌بسیج، ‌بعثت و معابر اصلی و فرعی و پاشیدن شن و نمک به جهت تردد بالای خودروها انجام شد و خوشبختانه هیچ مشکلی در ارتباط با برف گرفتگی در منطقه پیش نیامد و تردد وسایط نقلیه نیز روان بود.
شهردار منطقه 15 خاطر نشان کرد: در ساعات اولیه صبح نیز عوامل کارگری فضای سبز عملیات درخت تکانی و پاکسازی اشجار را در سطح محدوده آغاز کردند تا سنگینی برف بر روی شاخه درختان باعث آسیب رسیدن به آنها نشود.
یزدانی با اشاره به اینکه پیش بینی‌های لازم در ارتباط با برف روبی در منطقه به عمل آمده است، گفت: 200 مخزن شن و نمک در سطح محدوده شارژ شده که در هر مخزن حدود 20 تا 25 کیسه شن و نمک موجود می‌باشد و در سایت اداره فوریت منطقه نیز به میزان کافی کیسه‌های شن و نمک دپو شده است تا در صورت نیاز به نواحی ارسال شود.
وی در پایان تصریح کرد: در ساعات اولیه صبح ‌میزان 50 تن شن و نمک در سطح معابر و شریان‌های اصلی شامل بزرگراه بعثت، ‌بسیج، ‌آزادگان، ‌امام رضا(ع) به ویژه در راستگردها و رمپ و لوپ‌های محدوده پخش شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول