اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاهش 25 درصدی مرگ ناشی از برق گرفتگی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از کاهش 25 درصدی مرگ و میر ناشی از برق گرفتگی در این استان در سال ‌جاری خبر داد.

کاهش 25 درصدی مرگ ناشی از برق گرفتگی در چهارمحال و بختیاری
منصور فیروزبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون سه نفر در این استان جان خود را بر اثر برق گرفتگی از دست داده‎اند.
وی افزود: این تعداد آمار فوتی که شامل دو مرد و یک زن است، در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش نشان می‌‎دهد.
فیروزبخت، مرگ دو  نفر بر اثر سوختگی را از دیگر حوادث سال‌ جاری اعلام کرد و گفت: در سال ‌جاری دو نفر بر اثر سوختگی در این استان جان خود را از دست دادند، این در حالی است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته تنها یک نفر گزارش شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از کاهش 3.2 درصدی تلفات حوادث رانندگی در این استان خبر داد و گفت: در سال ‌جاری 180 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 186 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، 3.2 درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه از تلفات رانندگی امسال 142 نفر مرد و 38 نفر زن بودند، گفت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 136 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 29 نفر در تصادفات درون شهری، 15 نفر در جاده‌های روستایی گزارش شده است.
فیروزبخت ادامه داد: همچنین در سال ‌جاری آمار 2 هزار و 464 نفر مصدوم حوادث رانندگی در پزشکی قانونی ثبت شده است که از این تعداد یک‌هزار و 827 نفر مرد و 637 نفر زن هستند.
وی اضافه کرد: مصدومین حوادث رانندگی امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 2 هزار و 614 نفر گزارش شده بود 5.7 درصد کاهش یافته است.
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مسئولان قضائی این استان در ماه گذشته و مصوبات این نشست، گفت: در این نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از نماینده پزشکی قانونی و قضات استان تشکیل شده و در طول سال موارد اختلافی و مورد سئوال را دریافت و پس از بررسی برای تصمیم‌گیری در نشست‌های آتی مطرح شود.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول