اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

قول می‌دهیم حق مرزی کارکنان دولت حذف نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: با تلاش‌های استاندار و پیگیری‌های صورت گرفته، معاونت منابع انسانی رئیس جمهور آن را پذیرفته است و ما قول می‌دهیم که حق مرزی کارکنان ادارات و نهادها دیگر حذف نمی‌شود.

قول می‌دهیم حق مرزی کارکنان دولت حذف نشود

سیدمحمد مهدی پورفاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به سرما زدگی و از بین رفتن محصولات کشاورزی به ویژه گوجه فرنگی و بادمجان گفت: این حادثه زلزله‌ای بزرگی است که در کل استان بوشهر در بخش کشاورزی رخ داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: سرمای شدید چند روز اخیر موجب از بین رفتن محصولات گوجه فرنگی، بادنجان و فلفل دلمه‌ای در شهرستان دشتستان تا کنگان و جم شده است.

وی ادامه داد: مسئولان استانی و کشوری به‌ ویژه جهاد کشاورزی و همچنین وزارت کشور باید این مسئله را به جد پیگیری کنند این مشکل و معضلی که برای مردم به وجود آمده را حل کنند.

پور فاطمی تصریح کرد: واقعا این یک حادثه‌ای است که نمی‌شود با این وضع جبران کرد به جز این که مسئولان کشوری کمک کنند.

وی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با محرومیت کارمندان از حق مرزی گفت: این مسئله با تلاش‌های استاندار و پیگیری‌های صورت گرفته، معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری آن را پذیرفته است و ما قول می‌دهیم که حق مرزی کارکنان ادارات و نهادها دیگر حذف نمی‌شود. 

 پورفاطمی در ارتباط با اسکله لاور ساحلی هم اظهار داشت: مسئولان استان و شهرستان باید این موضوع را در تهران پیگیری کنند و برای لایروبی این گمرک نیاز به 5 تا6 میلیارد تومان اعتبار است و قطعا نمی‌توان از بودجه‌های عمرانی شهرستان و استان برای این کار استفاده کرد اما مدیران استانی همت کنند به تهران بیایند ما هم در خدمت آن ها هستیم و کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما با قرارگاه خاتم و سازمان بنادر هم صحبت کرده‌ایم و سازمان بنادر پذیرفته که اعتبار لایروبی و پهلوگیری آن را بپردازد.

پورفاطمی به بخش ورزش اشاره کرد و گفت: شهرستان دشتی دارای ظرفیت‌های زیادی است باید یک جایگاه ویژه‌ای را برای والیبال شهرستان دشتی با توجه به اینکه در حال حاضر به عنوان نماینده استان بوشهر در زیر گروه لیگ کشور قرار دارد احداث شود، نیاز است مسئولان کمک کنند و قطعا ما می‌توانیم در مرکز پیگیری کرده و این مشکل را بر طرف کنیم.

پورفاطمی یادآور شد: تیم والیبال شهرستان یک افتخار است برای منطقه و نام شهرستان را در کشور مطرح کرده است و باید اسپانسرهایی را در نظر بگیریم تا این تیم مردمی را پشتیبانی و حمایت کند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول