اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

استقرار کارگاه‌های صنعتی در شهرک صنعتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: کارگاه‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان آْذربایجان غربی مستقر می‌شوند.

استقرار کارگاه‌های صنعتی در شهرک صنعتی آذربایجان غربی
امیر شهسوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:این کارگاه‌ها در 5 شهرک صنعتی واقع در شهرهای ارومیه، خوی، مهاباد، میاندوآب و سلماس مستقر می‌شوند.
وی با بیان اینکه در این راستا کارگاه‌های صنعتی با کمک‌های فنی و عمرانی و اعتبارات استان و منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شوند، تصریح کرد: بخش اعظمی از کارگاه‌ها واگذار شده و حمایت‌هایی از این کارگاه‌ها می‌شود.
این مسئول افزود: در صورت تامین اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، به این کارگاه‌ها تسهیلات واگذار می‌شود.
شهسوار با بیان اینکه در سال جاری هنوز کمک‌های فنی و اعتباری ابلاغ نشده است، گفت: کارگاه‌ها در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه ناحیه صنعتی خلیفه‌لو و خلیفان در مهاباد ایجاد می‌شود، اظهار داشت: این نواحی در مرحله پیگیری زمین و استعدادیابی هستند.
این مسئول تصریح کرد: به محض اینکه زمین در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی قرار گرفت کار اجرایی این نواحی نیز آغاز می‌شود.در حال حاضر در مرحله انتخاب مشاور برای این نواحی صنعتی هستیم.
شهسوار اعلام کرد: در این راستا تلاش می‌شود اراضی ملی و منابع طبیعی استان به نواحی و شهرک‌های صنعتی واگذار شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول