اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن:

مدیران کارهای اجرایی خود را به کاندیداها ربط ندهند

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن گفت: مدیران و متولیان دستگاه‌های اجرایی کارهای عمرانی و فعالیت‌های خود را برای حمایت از کاندیداهای انتخاباتی انجام ندهند.

مدیران کارهای اجرایی خود را به کاندیداها ربط ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، محمد فلاح شجاعی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان خدمات‌رسانی به مردم را وظیفه اصلی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی دانست.
وی اظهار کرد: طبق قوانین و مقررات، خدمت‌رسانی به مردم از وظایف اصلی مدیران است که نباید لحظه‌ای در انجام آن درنگ کنند.
این مسئول با بیان اینکه تمام مدیران از خدمت‌رسانی به مردم مستثنی نیستند، افزود: مدیران تا زمانی که مسئولیت به‌عهده دارند در خدمت‌رسانی تلاش کنند و در باره ارزاق عمومی و اجرای پروژه‌های عمرانی فعالیت‌های خود را افزایش دهند تا مردم راحت‌تر و با نشاط‌تر به زندگی خود ادامه دهند.
وی با بیان اینکه مدیران کارهای اجرایی خود را به کاندیداهای انتخاباتی ربط ندهند، تصریح کرد: مدیران و متولیان دستگاه‌های اجرایی کارهای عمرانی و فعالیت‌های خود را برای حمایت از کاندیدها انجام ندهند و خدمت به مردم را طبق وظیفه سازمانی خود به انجام برسانند و در انجام آن کوتاهی نکنند.
فلاح‌شجاعی‌ با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در فومن عنوان کرد: در دوره‌های گذشته عمدتا پروژه‌های عمرانی در شش ماهه دوم سال به صورت منسجم در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسید اما در دولت نهم و دهم از آنجا که پروژه‌های عمرانی بسیاری به بهره‌برداری می‌رسد، هر پروژه عمرانی و عام‌المنفعه که آماده افتتاح باشد بدون وقفه این کار انجام می‌شود و طبق شرایط و مقتضیات هر پروژه برنامه‌ریزی افتتاح آن صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: اخیرا در فومن کلنگ ساخت دانشگاه آزاد فومن و شفت به زمین زده شد و ساختمان اداره تعاون، کار و اجتماعی این شهر به بهره‌برداری رسید.
فرماندار فومن‌ با بیان اینکه مدیران پیگیری‌های هفتگی و ماهانه خود را برای انجام بیشتر خدمات عمومی انجام دهند، متذکر شد: ستاد دهه فجر فومن در سال جاری 18 کمیته برنامه‌ریزی به تصویب رسانده است که تمام دستگاهای اجرایی این شهر حداکثر تا روز شنبه فرصت دارند اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های دهه فجر خود را به این کمیته‌ها اعلام کنند.
وی، دهه فجر امسال را دارای ویژگی خاص اعلام کرد و افزود: دهه فجر امسال به دلیل همزمان بودن با هفته وحدت دارای ویژگی خاصی است.
فلاح‌شجاعی بیان کرد: همانطور که دشمنان در حصر اقتصادی و تحریم‌های خود علیه ایران با هم به وحدت رسیده‌اند ما نیز در داخل کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و یگانگی حول محور ولایت فقیه داریم و اگر این وحدت نباشد قطعا آسیب می‌بینیم.
وی تصریح کرد: تلاش تمام مسئولان و مدیران این باشد که بتوانیم حداکثر وحدت را در جامعه ایجاد کنیم وحدتی که مورد توجه مقام معظم رهبری باشد و هر آنچه را که ایشان نسبت به آن تاکید و اشاره دارند در هر زمینه‌ای اجرا کنیم.
این مسئول، نسخه شفابخش نجات کشور را تدبیر و بیانات رهبر انقلاب دانست و اظهار کرد: ما مدیران به عنوان سربازان  نظام و دولت بیانات رهبر را سر لوحه کار و رفتار خود قرار دهیم و در یگانگی و به وحدت رسیدن آحاد جامعه تلاش کنیم.
وی توطئه‌های دشمن را اهرم بازدارنده‌ای برای جلوگیری از فعالیت‌های هسته‌ای ایران دانست و عنوان کرد: دشمن در قالب پارلمان اروپا تحریم‌های نفتی کشورمان را به عنوان اهرم بازدارنده اقدام‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری هسته‌ای قرار داده و هدف دشمن توقف فعالیت‌های هسته‌ای ایران است.
فلاح‌شجاعی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران 32 سال است که در حصر اقتصادی و جنگ نابرابر دشمنان قرار دارد دشمنانی که در پشت اقدام‌های صدام مخفی شدند و جنگ هشت ساله را به وجود آوردند و اکنون رخ نشان داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دشمن تجربیات تلخی از جمهوری اسلامی ایران دارد، عنوان کرد: کشور ایران پاسخ توطئه‌های دشمن را داده است و ملت ایران بزرگ‌تر، عمیق‌تر و آب دیده‌تر از آن است که دشمن تصور می‌کند و جمهوری اسلامی ایران به موقع و به شایستگی و اقتدار ملت ایران پاسخ دندان‌شکنی به اقدام‌های پارلمان اروپا می‌دهد و زیر بار ذلت زورگویان نمی‌رود.
فرماندار فومن، مسئولیت تمام آحاد مردم و مسئولان در این شرایط را حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دانست و بیان کرد: ما در آستانه انتخاباتی قرار داریم که دشمن برای آن دندان تیز کرده است و هدف دشمنان ایجاد تنش و تفرقه در بین مردم بوده و همین امر مسئولیت ما را علاوه بر ایجاد وحدت، حضور حداکثری مردم در انتخابات بیشتر می‌کند که با اجرای قانون، رعایت عدالت و امانت به حضور حداکثری مردم کمک کرده و توطئه‌های دشمنان را باطل کنیم.
وی با بیان اینکه پشتیبانی و فراهم کردن تجهیزات ستاد انتخابات به عهده ارگان‌ها و دستگاه‌ها است، متذکر شد: دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی باید تجهیزات خود را از جمله نیروهای انسانی، خدمات عمومی و تجهیزات رایانه‌ای در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند که پشتیبانی از این ستاد به عهده نهادها و دستگاه‌ها است.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول