اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران:

270 نقطه کور در سواحل مازندران شناسایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: 270 نقطه کور در سواحل مازندران شناسایی شد.

270 نقطه کور در سواحل مازندران شناسایی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا جانبازی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران با بیان اینکه سفرهای سال نو در روزهای پایانی سال شروع می‌شود و فرمانداران شهرهای استان باید اقدام ویژه‌ای در ستاد تسهیلات سفر داشته باشند، اظهار داشت: فرمانداران شهرهای استان نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز در سواحل استان اقدام کنند.

وی یادآور شد: اقدام به‌موقع فرمانداران و تشکیل ستاد تسهیلات سفر موجب می‌شود تا در سواحل مازندران میزان غریق کاهش یابد.

جانبازی با اشاره به اینکه تاکنون 270 نقطه کور در سواحل استان مازندران شناسایی شده است، تصریح کرد: طرح ساماندهی دریای خزر در مازندران دارای نقاط ضعفی است که باید در رفع آن همت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشتر حوادث غرق‌شدگی در سواحل مازندران در خارج از طرح‌های سالم‌سازی صورت گرفته است که فرهنگ‌سازی در این بخش نقش موثری دارد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه امسال ناجیان غریق توانستند جان یک هزار و300 نفر از افرادی که در حال غرق‌شدن بودن را در سواحل مازندران نجات دهند، خاطرنشان کرد: نجات جان غریق در محدوده طرح سالم‌سازی دریا صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال طرح سالم‌سازی دریا در 17 پایگاه، 30 کمپ امداد ساحلی، 200 نیروی بهداشت و درمان و یک‌هزار و 300 نیروی امنیتی و انتظامی در سواحل مازندران اجرایی شد.

جانبازی متذکر شد: اقدام زودرس استانداری مازندران در ساماندهی طرح سالم‌سازی دریا موجب شد تا در کاهش غریق‌ها نسبت به سال‌های اخیر موفق باشیم و این نظم بخش باید از سوی مدیران مرتبط با این بخش مستمر باشد.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم برخی گردشگرنماها در سواحل مازندران هنجارشکنی کنند، اظهار داشت: فرمانداران مسئولان طرح سالم‌سازی دریا هستند، همچنین امسال از سوی استانداری در سالم‌سازی دریا اقدام ویژه‌ای شد و سال آینده این نظارت و مدیریت از سوی استانداری ادامه دارد.

جانبازی اذعان داشت: طرح سالم‌سازی دریای مازندران از سال آینده به بسیج سازندگی واگذار می‌شود و استانداری نقش نظارتی و مدیریتی را در این بخش ایفا می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه توجه ما در بحث سالم‌سازی دریا به ایجاد ساختار فرهنگی در این باره است، اظهار داشت: مباحث فرهنگی از موارد مهمی است که بسیجیان در این بخش به طور مطلوب وارد می‌شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول