اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

رئیس پارلمان منتخب مصر دعوت همتای صهیونیستی خود را رد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اولین پارلمان منتخب مصر پس از سرنگونی مبارک، دعوت رئیس کنست (پارلمان) رژیم اشغالگر قدس برای سفر به سرزمین‌های اشغالی را رد کرد.

رئیس پارلمان منتخب مصر دعوت همتای صهیونیستی خود را رد کرد
به گزارش فارس به نقل از الیوم السابع، رئیس اولین پارلمان منتخب پس از سرنگونی رژیم حسنی مبارک در مصر دعوت رژیم صهیونیستی برای سفر به فلسطین اشغالی را نپذیرفت.
 
" محمد سعد الکتاتنی" رئیس مجلس ملت و دبیرکل حزب "آزادی و عدالت"، شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمون از پذیرفتن پیام تبریک "روین رویلین" رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی رد کرد.
 
الکتاتنی همچنین دعوت رئیس کنیست رژیم صهیونیستی برای سفر به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی 1948) را نیز کرد.
 
رئیس کنست رژیم صهیونیستی از رئیس پارلمان منتخب مصر دعوت کرده بود، ضمن سفر به سرزمین‌های اشغالی 1948 در کنیست سخنرانی کند.
 
رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی در نامه خود ابراز امیدواری کرده بود، رئیس پارلمان جدید مصر به اسرائیل سفر و در کنست سخنرانی کند، وی همچنین درباره سفر قریب الوقوع به مصر ابراز امیدواری کرد.

از سوی دیگر الکتاتنی در صفحه خود در پایگاه توئیتر نوشت: پارلمان منتخب مصر با اراده مردمی، حقایق جدیدی را درباره حوادث انقلاب و شهدا و مجروحان به زودی اعلام خواهد کرد و با اتخاذ تصمیمات قاطع و جدی، دولت را به اجرای آن ملزم خواهد کرد.
 
انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول