اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

قوام و ثبات ایران مدیون ولایت ‌فقیه است

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: قوام و ثبات کشور ما در جهان پر‌تلاطم امروزی مدیون حاکمیت ولایت‌فقیه بر کشور است که در شرایط مختلف با رهنمودهای پیشگیرانه راه‌های مفید را به مسئولان و مردم نشان می‌دهند.

قوام و ثبات ایران مدیون ولایت ‌فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در دیدار با طلاب، روحانیان و مشاوران جوان نهادها و ادارات شهرستان انار اظهار داشت: قوام و ثبات کشور ما در جهان پر‌تلاطم امروزی مدیون حاکمیت ولایت‌فقیه بر کشور است که در شرایط مختلف با رهنمودهای پیشگیرانه راه‌های مفید را به مسئولان و مردم نشان می‌دهند.
وی بیان داشت:‌ مردم هم در میدان هستند و به خوبی حق را شناخته‌اند و با شناخت حق، باطل راه به جایی نمی‌برد و کسانی که در فتنه 88 آتش‌بیار معرکه بودند و تقسیم دلارهای آمریکایی را برای ایجاد آشوب بر عهده داشتند را مردم خوب تشخیص داده‌اند.
اعتمادی افزود: مردم ما در 22 بهمن و 12 اسفند جواب دندان‌شکنی به جو فروشان گندم‌نما می‌دهند.
وی عنوان کرد: 22 بهمن با فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر ضد ولایت‌فقیه" و در 12 اسفند با مشارکت حداکثری دشمنان خارجی و داخلی و عوامل پشت پرده را ناامید می‌کنیم.
اعتمادی گفت: در دوران مختلف مردم ما نشان داد‌ند که دشمن‌شکن هستند و همیشه در آزمون انتخابات نگاهی الهی دارند و از حق خود که بار تکلیفی هم دارد به شایستگی استفاده کرده‌اند.
وی ابراز داشت: این نگاه تکلیفی برای جهانیان نیرنگ‌باز مشکل ایجاد کرده و الگویی شده برای کشورهای اسلامی که هیمنه استکبار را شکسته است و اکنون در گوشه کنار دنیا مرگ بر آمریکا، صهیونیست و انگلیس به یک شعار عادی بدل شده است.
فرماندار انار بیان داشت: ترس و وحشت کاخ سفید را به واکنش‌های ذلیلانه کشانده و سیاست ارسال پیام را برای ایران اسلامی مجددا در پیش گرفته و با فرار از عراق این مهم به اثبات رسیده است و رسالت جوانان، روحانیت، مسئولان و رسانه‌ها در این زمان از اهمیت بالایی برخوردار است که واقعیت‌های جهان را برای مردم آشکار کنند.
اعتمادی ابراز داشت: امروز دشمن با سرمایه‌گذاری روی ماهواره‌ها و رسانه‌های غربی قصد پنهان‌کاری دارند تا رویکرد خودشان را متفاوت از قبل نشان بدهند و بیشتر جنبه مصرف داخلی برایشان دارد، زیرا جهان غرب با شعار تغییر آمده و بر عکس عمل کرده است.
وی افزود: اکنون به روش‌های قرون وسطایی برگشته است و قصد دارد، صدای رسانه‌های ایران اسلامی را به گوش مردم غرب نرسد، لذا وظیفه ما این است که جریان چرخش آزاد اطلاعات و اخبار را پیگیری کنیم و با حضور 40 میلیونی در تظاهرات و انتخابات افتخاری دیگر برای جهان اسلام به ارمغان آوریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول