اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری تور صنعتی ویژه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی قم

خبرگزاری فارس: کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی قم در قالب تور صنعتی از شهرک‌های صنعتی چاپ و نشر و محمود‌آباد بازدید کردند.

برگزاری تور صنعتی ویژه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، در راستای آشنایی بیشتر کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی قم با روند اجرایی و عملیاتی پروژه‌های زیربنایی، تور صنعتی یک روزه‌ای از شهرک‌های صنعتی چاپ و نشر و محمود آباد برگزار شد.
جعفر فرشچی در جمع شرکت‌کنندگان در این تور صنعتی با ارزشمند توصیف کردن برگزاری چنین برنامه‌هایی اظهار کرد: بازدیدهای گروهی و جمعی کارکنان شرکت از شهرک‌های صنعتی و پروژه‌های دردست اجرای آنها سبب می‌شود تا روند امور در سطح ستادی شرکت به نحو مطلوب‌تری پیش رود.
وی از تداوم برگزاری تورهای صنعتی ویژه همکاران در شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد و تصریح کرد: با ارزیابی‌ها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته مشخص شده که راندمان این گونه برنامه‌ها بسیار زیاد است بنا بر این در تلاش هستیم این برنامه به صورت مداوم و در سطح سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم برگزار شود.
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در سطح شهرک صنعتی چاپ و نشر بیان کرد: از روزی که کلنگ این شهرک توسط ریاست مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد روند کار، پیشرفت مطلوبی را نشان می‌دهد و امروز شاهد هستیم که تقریباً تمام زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک تأمین شده  است.
وی اضافه کرد: هم اکنون واگذاری فاز اول اراضی شهرک آغاز شده و در آینده شاهد استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک خواهیم بود.
فرشچی در ادامه وضعیت شهرک محمود آباد را مد نظر قرار داد و گفت: فاز توسعه محمود‌آباد برخلاف فاز اول آن که به صنایع کانی غیرفلزی اختصاص داشت در اختیار بخش‌های مختلف صنعتی قرار گرفته و طی چند سال اخیر نسبت به آماده سازی و واگذاری اراضی آن پیشرفت خیلی خوبی داشته‌ایم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول