اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال کشور

فرصت دوباره ابومسلم مشهد برای حضور در جمع مدعیان

خبرگزاری فارس: در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم ابومسلم مشهد فرصت دوباره‌ای برای رسیدن به تیم‌های مدعی دارد.

فرصت دوباره ابومسلم مشهد برای حضور در جمع مدعیان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در چارچوب هفته شانزدهم گروه الف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور فردا تیم‌های ابومسلم مشهد و سایپا قائم‌شهر در شهر مشهد به مصاف هم می‌روند.
این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم ابومسلم مشهد نیم‌نگاه ویژه‌ای به صعود به جمع مدعیان حضور در لیگ برتر دارد و می‌تواند خود را به مدعیان نزدیک کند.
این دیدار از ساعت 14 روز جمعه در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود و نتیجه و سه امتیاز آن اهمیت فوق‌العاده‌ای برای تیم مشهدی دارد.
تنها نماینده استان خراسان‌رضوی که زمانی در سطح اول فوتبال کشور حضور داشت سال گذشته به دسته اول سقوط کرد و در این فصل نیز وضعیت چندان مناسبی ندارد.
البته این تیم در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و توانسته تا رده‌های بالایی جدول صعود کند و اگر در هفته گذشته نیز بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد وضعیتش بهتر هم می‌شد.
این تیم هفته گذشته در برابر تیم انتهای جدولی مس رفسنجان در خانه حریف به تساوی رسید.
حریف این هفته ابومسلم سایپا قائم‌شهر است که هم‌اکنون با 18 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و البته یک دیدار عقب افتاده نیز دارد.
تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون با 20 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و می‌تواند با پیروزی بر حریف خود به تیم‌های بالای جدول نزدیک شود.
قضاوت این دیدار برعهده علیرضا شیخی، هادی برزو، محمد عطایی و عباس مهدی‌زاده و نادر جعفری به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارد.
انتهای پیام/ر20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول