اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال کشور

نگاه ابومسلم مشهد به حضور در جمع مدعیان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ابومسلم مشهد در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به حضور در جمع مدعیان امیدوار است.

نگاه ابومسلم مشهد به حضور در جمع مدعیان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته پانزدهم گروه الف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه 29 دی‌ماه تیم‌های ابومسلم مشهد و مس رفسنجان در شهر رفسنجان به مصاف هم می‌روند.
این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم ابومسلم مشهد نیم‌نگاه ویژه‌ای به صعود به جمع مدعیان حضور در لیگ برتر دارد.
این تیم هفته گذشته موفق شد تیم مدعی فولاد یزد را در یک دیدار پر برخورد و پر حاشیه که دو بازیکن خوب ابومسلم اخراج شدند، پیروز شود و به حضور در جمع مدعیان امیدوار باشد.
سعید خانی و علی حق‌دوست در دیدار هفته گذشته این تیم از زمین بازی اخراج شدند و نمی‌توانند در برابر مس رفسنجان حضور داشته باشند و به نظر می‌رسد نبود این دو بازیکن در میانه میدان برای تیم ابومسلم دردسرساز شود.
تیم ابومسلم مشهد که در نیم‌فصل این رقابت‌ها بازیکنان خوبی نظیر اشپیتیم آرفی را جذب کرده است برابر فولاد یزد به برتری رسیده بود.
تیم ابومسلم مشهد با پیروزی هفته گذشته خود 19 امتیازی شد و خود را تا مکان هفتم جدول بالا کشید و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته اول نزدیک‌تر شد.
تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در صورت پیروزی برابر مس رفسنجان می‌تواند به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.
تیم های مس رفسنجان و ابومسلم مشهد روز پنج‌شنبه از ساعت 14 در شهرستان رفسنجان به میدان می‌روند.
دیدار رفت دو تیم در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در مشهد با نتیجه یک بر صفر به سود ابومسلم مشهد به پایان رسید.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول