اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

4 عنوان کتاب درباره 6بهمن در آمل رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهار عنوان کتاب با مضامینی در ارتباط با 6 بهمن سال 60در آمل رونمایی شد.

4 عنوان کتاب درباره 6بهمن در آمل رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یک تک نسخه کتاب و یک سه جلد کتاب شب گذشته همزمان با سی‌امین سالگرد حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل در مصلی قدر این شهر رونمایی شد.
کتاب شمشادهای رشید ویژه نکوداشت شهدای 6بهمن حاوی مطالب جامع و کاملی درباره این حماسه توسط علی‌اصغر محمدعلی و سید محمد هاشمی به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه و تدوین شده است.
کتاب‌های بوی تربت، چونان و ترنم عشق نیز از دیگر کتاب‌های رونمایی شده در این مراسم بودند.
در مراسم رونمایی از این کتاب که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، استاندار مازندران، متکان معاون وزیر علوم، قائم مقام بنیاد شهید و ایثارگران کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، دادستان مرکز استان، معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آمل حضور داشتند.
این مراسم با حضور حدود 3هزار نفر از مردم شهر آمل و خانواده‌ها و بازماندگان حماسه اسلامی 6بهمن سال 60 آمل حضور داشتند.
فرماندار آمل در این مراسم با اشاره اینکه به دلیل اینکه آمل بیشترین شهدای ترور استان مازندران را دارد همزمان با سالگرد حماسه اسلامی سال 60آمل، سالگرد شهدای ترور استان مازندران نیز در این برنامه برگزار شده است، یادآور شد:
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه مازندران 639شهید ترور دارد، اظهار داشت: 30 سال در چنین لحظاتی نوکران استکبار تحت عنوان اتحادیه کمونیست‌ها به شهر آمل حمله کردند اما با پاسخ دندان شکن مردم مواجه شدند.
وی با بیان اینکه کمونیست‌ها درک درستی از شهر آمل نداشتند، افزود: آمل شهر بزرگانی است که مجاهدت‌هایشان در تاریخ ثبت و ضبط شده است.
انتهای ‌پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول