اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی

اورژانس اجتماعی باشت راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی باشت از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی این شهر خبر داد.

اورژانس اجتماعی باشت راه‌اندازی شد
بهگام بازیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران‌های اجتماعی، فردی و خانوادگی است.
وی با بیان اینکه مردم با تلفن 123 به طور شبانه‌روزی می‌توانند با این مرکز در ارتباط باشند و از خدمات آن بهره‌مند شوند، افزود: زنان، دختران و کودکان در معرض آسیب یا آسیب‌دیده، کودکان خیابانی، خانواده‌های در معرض طلاق و معلولان جامعه هدف اورژانس اجتماعی هستند.
رئیس بهزیستی باشت ابراز داشت: واحد اورژانس اجتماعی بهزیستی باشت در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
بازیار از راه‌اندازی مرکز مشاوره زیر نظر بهزیستی در شهرباشت خبر داد و بیان داشت: در این مرکز مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی و ازدواج به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
وی به تکمیل ساختمان فیزیوتراپی بهزیستی باشت اشاره کرد و ابراز داشت: کار تکمیل ساختمان فیزیوتراپی بهزیستی باشت با اعتباری افزون بر 30 میلیون ریال به اتمام رسید و هم‌اکنون همه روزه آماده ارائه خدمات است.
این مسئول امور حمایتی در شهرستان باشت به فعالیت شورای توان‌بخشی این مجتمع در روستاهای برغون، سراب‌بیز، بهره عنا و بوستان اشاره کرد و افزود: شورای توان‌بخشی مبتنی بر جامعه کار، شناسایی و مساعدت مالی به معلولینی که تحت حمایت قرار نگرفته‌اند را به عهده دارد.
بازیار تعداد معلولین زیر پوشش حمایت بهزیستی باشت را 165 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: از این تعداد 163 نفر معلول جسمی، حرکتی و ذهنی و بقیه نیز معلول ضایعه نخاعی هستند.
رئیس بهزیستی باشت خاطرنشان کرد: 169 خانوار از کارافتاده، مطلقه، بی سرپرست و زندانی با جمعیتی بالغ بر 720 نفر نیز زیر پوشش حمایت بهزیستی هستند.
وی اذعان داشت: در سال جاری تاکنون بیش از 18 میلیون ریال کمک‌های موردی به مددجویان و معلولین زیر پوشش حمایت پرداخت شده است.
بازیار نبود نیروی انسانی و امکانات را از مهم‌ترین مشکلات مجتمع بهزیستی باشت برشمرد.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول