اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند نوجوان بستکی:

حمایت مسئولان هنرمندان را دلگرم می‌کند

خبرگزاری فارس: محسن خوری هنرمند نوجوان بستکی با برشمردن انتظارات هنرمندان از مسئولان گفت: عدم حمایت‌ها موجبات دلسردی برای انجام کار هنری در نزد هنرمندان را فراهم می‌‌آورد.

حمایت مسئولان هنرمندان را دلگرم می‌کند
محسن خوری هنرمند بستکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهر با بیان اینکه مشخص نیست زمان کمک مسئولان فرهنگی به هنرمندان چه موقع فرا می‌رسد، اظهار داشت: بنده با وجود مشکلات جسمی، خوانندگی می‌کنم و قرار است در جشنواره خوانندگان معلول استان در میناب شرکت کنم، اما انگار به دلیل نداشتن وسایل موسیقی و عدم کمک مسئولان فرهنگی قرار است از شرکت در این جشنواره باز بمانم.
وی که خوانندگی را از چند سال قبل آغاز کرده و با خوانندگی و ضبط آهنگ‌هایی، هنر خود را به هنردوستان و مردم تقدیم کرده است، با بیان اینکه کمک‌ها و مساعدت‌های مسئولان در امر حمایت از هنرمندان کافی است،‌ افزود: چند سال است که فعالیت هنری دارم اما دریغ از مساعدت و تشویقی از سوی مسئولان.
خوری با بیان اینکه تاکنون با وجود اجرای برنامه‌های مختلف از وی حتی با یک لوح تقدیر نیز تجلیل به عمل نیامده است،‌ گفت: هستند هنرمندانی که در این شرایط کار خود را ادامه می‌دهند که امید است استاندار و مسئولان و نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هنرمندان شهرستانی را نیز ببینند.
این جوان هنرمند با بیان اینکه بی‌توجهی‌ها به هنرمندان آنها را دلسرد می‌کند، گفت: به دلیل عدم برخورداری از آلات موسیقی اگر خواهان شرکت در جشنواره موسیقی میناب هستیم، مجبور به اجاره امکانات مورد نیاز هستیم که در این راستا به دلیل عدم توانایی مالی از مسئولان انتظار حمایت دارم.
وی که تاکنون در برنامه‌های مختلف رسمی در سطح شهرستان بستک و استان هرمزگان به اجرای برنامه پرداخته است، در پایان اضافه کرد: ما هنرمندان در بستک چشم‌ انتظار مساعدت بیشتر مسئولان هستیم تا با فراهم شدن شرایط حضور در جشنواره‌های مختلف بتوانیم توانایی‌ها و هنر خود را به سایر نقاط کشور معرفی کنیم.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول