اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل خطرات جاده‏ای

محور شمشک به دیزین همچنان مسدود است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات از تداوم انسداد در محور شمشک به دیزین این شهرستان از روز گذشته تاکنون خبر داد.

محور شمشک به دیزین همچنان مسدود است
کامبیز عبدالملکی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به غیر از محور شمشک به دیزین، سایر مسیرهای شهرستان شمیرانات باز است.
وی، محور شمشک به دیزین را مسیری خطرساز در فصول سرد سال خواند و افزود: محور شمشک به دیزین در ایام سرد سال آبستن خطرات بسیاری است.
عبدالملکی ادامه داد: از این‌رو و در راستای حفظ جان اهالی و همچنین دیگر هموطنانی که قصد حضور در این منطقه را دارند، طرح انسداد این محور اجرایی شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات با اشاره به برخی مصادیق خطرساز خواندن این محور خاطر نشان کرد: خطراتی نظیر سقوط بهمن، امکان سقوط در داخل دره، لغزندگی مسیر حرکت و همچنین سقوط سنگ از جمله بارزترین خطرات موجود در این مسیر در فصل زمستان قلمداد می‏شود.
وی در پایان توصیه کرد: به دلیل خطرات موجود به هموطنان توصیه می‏شود تا با رعایت قوانین از حضور در این محور جدا خودداری کنند.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول